וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה ווייט על מקגרגור: "נשמע הגיוני שיחזור בזמן הנכון מבחינתו"

קומישינר ה-UFC לא בונה על חזרתו של הלוחם האירי, אך גם לא שולל. בנוסף חשף את מטרתו העיקרית: "לסיים את השנה בלי ששום דבר יתפוצץ"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

קומישינר ה-UFC דיינה ווייט התראיין אמש (חמישי) ל-CNN ולאכזבת לא מעט חובבי MMA לא הביא עמו בשורה בכל הנוגע לפרישתו של קונור מקגרגור. האירי שהחזיק בשתי חגורות אליפות ב-UFC הודיע לפני כחודש וחצי על פרישה מקרבות בגיל 31. התקוות של מעריציו של קונור לראות אותו חוזר בו מהחלטתו, היא העובדה שכבר הודיע בעבר פעמיים על פרישה ואז חזר.

"שוחחנו קצת, אבל רק לגבי החיים באופן כללי", אמר ווייט כשנשאל על קונור. "הוא פרש", פסק בהחלטיות. לאחר מכן, כשנשאל האם לדעתו מקגרגור יחזור, השאיר הקומישינר בכל זאת פתח קטן לתקווה: "הפעם לדעתי זה סופי. מצד שני, אתה אף פעם לא יכול לדעת. זה נשמע מאוד הגיוני מבחינתו לחזור בזמן הנכון. אני לא יודע מהו הזמן הנכון בינתיים".

קנור מקרגור. AP
ישוב מפרישה? קונור מקגרגור/AP
נשיא ה-UFC, דיינה וייט. GettyImages
לא יכול לחכות שהשנה תסתיים. דיינה ווייט/GettyImages

ווייט חשף כי מה שמטריד אותו בעיקר בימים אלה זה פשוט לסגור את השנה הנוכחית עם מינימום נזק עבור הארגון אותו הוא מנהל: "אני רק רוצה להגיע ל-1 בינואר. זו המטרה שלי השנה - לסיים את השנה בלי ששום דבר יתפוצץ יותר. אני לא יכול לחכות ש-2020 תסתיים. היא תיזכר כשנה הגרועה ביותר בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully