וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: סרחיו ראמוס הזמין את קונור מקגרגור לאימון ריאל מדריד

קפטן ריאל מדריד החליף מחמאות עם המתאבק האגדי והזמין אותו לאימון, מקגרגור נעתר ובתגובה הקדיש לראמוס סרטון עם מהלך כדורגל מרשים

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

האם קונור מקגרגור אגדת ה-UFC שהודיע על פרישה, יעבור בקרוב למגרש הכדורגל? אולי זה לא יקרה באופן מקצועני, אבל המתאבק האירי החל בשבוע האחרון בסדרת התכתבויות פומביות עם סרחיו ראמוס קפטן ריאל מדריד, שהתרשם מהביצועים שלו על כר הדשא והזמין אותו להתאמן עם ריאל מדריד.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ראמוס עם חגיגה סטייל מקגרגור/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הקשר בין השניים החל אחרי שסרחיו ראמוס צילם את עצמו בפוזת החגיגה של מקגרגור אחרי שהבקיע שער באימון עם הכיתוב "What do you think, @TheNotoriousMMA?". מקגרגור ענה לפוסט הזה עם סרטון שהעלה לאינסטגרם שבו הוא מבקיע גול בחצר שלו והכיתוב: "מה אתה חושב על זה סרחיו ראמוס?".

ראמוס השיב לו וכתב: "טופ קלאס ידידי, האם מעניין אותך להתאמן עם ריאל מדריד? אתה יותר ממוזמן להצטרף אלינו". מקגרגור נעתר מיד והשיב: "אחי, תודה רבה. בפעם הבאה שאהיה במדריד, אני אשמח להגיע".

מקגרגור, שפרש בפעם השלישית מה-UFC בחודש שעבר, ידוע כאוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד ומעריץ של רוי קין, האקס הקשוח של הקבוצה. בריאיון מקומי הוא סיפר: "רוי קין היה אחד הקשרים הכי טובים שהכדורגל האירופי ראה. היריבות הפסידו מבחינה מנטאלית לפני שהם אפילו דרכו על המגרש רק מהמחשבה שהם יפגשו אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

זה הביצוע של ראמוס

וזו התשובה של מקגרגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully