וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרישה של קונור מקגרגור: תיאוריות הקונספירציה נמשכות, לחץ על דיינה ווייט

האירי הודיע על פרישה בפעם השלישית, הקולגות שלו טוענים שמאחורי ההודעה מסתתרות כוונות נסתרות. בינתיים פלויד מייוות'ר כבר מלגלג

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

בתחילת השבוע העלה קונור מקגרגור פוסט ברשתות החברתיות בו הכריז על פרישתו מעולם ה-MMA, אבל הפעם העולם כבר לא רעד. הלוחם האירי, אחד המפורסמים בתולדות הענף, החזיק בשיאו בו זמנית בשתי חגורות אליפות, אבל לאחרונה הוא כבר מעבר לשיאו בכל הנוגע לפופולריות, כשמעריציו כבר שכחו מעוצמותיו כלוחם, ונאלצים להסתפק בציוצים ובפפרובוקציות שלו.

מקגרגור טען כי הסיבה העיקרית לפרישה היא שלא מאפשרים לו לקבל "קרבות מרגשים", מה שהותיר אותו חסר מוטיבציה. "זה כבר לא מרגש אותי", אמר מקגרגור, "מחכה הרבה, לא קורה כלום.. אני כבר משועמם. אולי זה כי אין קהל".

כעת השאלה היא עד כמה רצינית הודעת הפרישה. זו כבר הפעם השלישית בארבע השנים האחרונות שהאירי מודיע על פרישה, ולמעריצים די נמאס. ג'ו רוגן, פרשן ה-MMA, טוען שמקגרגור מנסה "לחטוף" את אירוע ה-UFC 250, ולדבריו, "אני לא קונה את זה לשנייה, אני חושב שקונור רק רוצה שידברו עליו שוב, ואיזו דרך טובה יותר לגרום לאנשים לדבר עליו כאשר יש קרבות נפלאים... הוא ניסה 'לחטוף' את האירוע בהצהרה שלו שהוא פורש".

בעבר נטען שמקגרגור בבעיות עם המאפיה האירית ושהוא נתון ללחצים, אבל ההערכה היא פשוטה - זו הדרך של קונור להפעיל לחץ על דיינה ווייט, נשיא הארגון, לסדר לו קרבות יותר אטרקטיביים. גם בן אסקרן טוען: "קונור לא פרש. זו הדרך שלו לעשות משא ומתן. זו התוכנית שלו להודיע על הקאמבק שלו באירוע של ה-UFC בחודש יולי. אולי יהיה קרב מול ג'סטין גייג'י".

הפרישה של קונור היא עוד מכה לווייט ולתפקודו - אחרי שלאחרונה ספג ביקורת פומבית מלוחמים נוספים, שהתלוננו על תשלומים נמוכים ויחס לא הולם. ג'ון ג'ונס אמר שהוא שוקל לוותר על התואר ורוצה לעבור לארגון אחר, הנרי סחודו הודיע על פרישה וז'ורז מסבידאל ביקש גם הוא להשתחרר.

וייט עצמו אמר על הפרישה ש"אם זה מה שקונור רוצה לעשות עכשיו, ג'ון ג'ונס ומסבידאל, אני מבין אתכם... שום דבר לא נראה לי מטורף עכשיו, כי גם ככה הכל מטורף עכשיו ברמה מסוימת. אני מבין את זה".

פלויד מייוות'ר מול קונור מקגרגור תמונות השנה. GettyImages
"חשבתי שאתה רוצה להביס את הטוב ביותר". מייוות'ר מול מקרגור בקרב ביניהם מ-2017/GettyImages
View this post on Instagram

❤️

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) on

גם מתאגרף העבר האגדי פלויד מייוות'ר הגיב אמש להכרזתו של מקגרגור על כוונתו לפרוש מהענף. כזכור, השניים נפגשו לפני קצת פחות משלוש שנים בזירת האיגרוף לקרב ראווה בלאס וגאס בו ניצח מייוות'ר, שבכל קריירת האיגרוף שלו זכה ב-10 אליפויות ב-5 התאחדויות שונות ומחזיק במאזן ניצחונות מדהים של 0:50.

"אם אני לא טועה, לא אמרת למייק טייסון שתוכל להביס אותי אם ניפגש פעם נוספת? ועכשיו אתה פורש!", הגיב מייוות'ר לפוסט שהעלה מקגרגור לאינסטגרם, אליו צירף תמונה לגלגנית של עוגת שוקולד עם הכיתוב "פרישה שמחה אבא". "חשבתי שאתה רוצה להביס את הטוב ביותר. ובכן, אם תחליט לחזור, אני אחכה לך כדי להעניש אותך שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully