וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בברזיל: ניימאר איים "להרוג" את בן זוגה של אמו

הטלנובלה נמשכת: ניימאר זעם אחרי התקרית שבמהלכה אמו וטיאגו ראמוס בן ה-23 הגיעו לתחנת המשטרה בעקבות "תאונה ביתית" שגרמה לפציעת בן הזוג

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

משטרת ברזיל אישרה כי היא חוקרת בימים אלה תקרית אלימה שהתחוללה בין אמו של ניימאר לבין בן זוגה בן ה-23, טיאגו ראמוס. לדברי המשטרה האירוע התרחש בשבוע שעבר ביום שלישי, בביתם של בני הזוג. אתמול (שבת) זומנו בני הזוג לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות על המקרה.

לפי המידע שדלף לכלי התקשורת בברזיל, השניים הסבירו שמדובר ב"תאונה ביתית", כשבמהלך הוויכוח בן זוגה של האם חבט באגרופו באחד מהחלונות בבית, ונחתך מהשברים. הרעש וההמולה בבית עוררו את שכניהם של בני הזוג להזעיק את המשטרה. בהמשך הוזמן אמבולנס על מנת לטפל בידו של הפצוע.

אמו של ניימאר נדין גונסאלבש עם הדוגמן טיאגו ראמוס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
השניים חזרו לביתם לאחר התקרית. אמו של של ניימאר יחד עם ראמוס/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

טיאגו ראמוס, הצעיר מאמו של ניימאר ביותר מ-30 שנה, טופל בבית החולים בסנטוס שם נתפרו הפצעים והחתכים בידו, ושוחרר יום לאחר מכן. בברזיל דווח כי השניים חזרו לביתם. לאחר התקרית שוחרר קטע קולי בו נשמע לכאורה קולו של ניימאר כשהוא מגדף את בן זוגה של אמו ומשתמש בכינויי גנאי הומופוביים כלפיו ואמר כי אם היה נוכח בעת המקרה הוא "היה הורג את ראמוס".

זו לא הפעם הראשונה שראמוס מעורב במקרה מסוג זה. בתקשורת הברזילאית צויין כי לפני כשנה הוגשה תלונה נגדו על ידי זוגתו דאז, אשת מכירות בת 44 אשר הוציאה נגד צו הרחקה בעקבות תקרית דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully