וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת המירוצים הפכה לכוכבת סרטי מבוגרים: "הבנתי שאני לא מספיק טובה"

7.6.2020 / 6:30

רנה גרייסי בת ה-25 השתתפה במספר מירוצים, עד שהחליטה לפרוש וגילתה מקור פרנסה הרבה יותר מכניס: "עשיתי את המיטב שלי, עד שהחלום נמוג. היום אני מרוויחה יותר מאי פעם"

נהגת המירוצים רנה גרייסי

בווידאו: רנה גרייסי בימיה כנהגת

כל ספורטאי היה מאחל לעצמו שתהיה לו קריירה חלופית במקרה שיחליט לפרוש מהענף שבו הוא משתתף, אבל במקרה של נהגת המירוצים רנה גרייסי, מדובר במעבר ייחודי. בשנת 2015 גרייסי השתתפה במירוץ "סופרקאר" בקבוצה של נשים בלבד של חברת פורד. ביחד עם סימונה דה סילבסטרו, הצמד סיימו מירוץ אחד במקום ה-18, ולאחר מכן מירוץ נוסף במקום ה-14. עם זאת, אחרי שנים של השקעה, היא גילתה שההצלחה בעולם המירוצים היא קשה ומורכבת, והחליטה לפרוש.

נהגת המירוצים רנה גרייסי. GettyImages
ניסתה, לא הצליחה, פרשה. גרייסי/GettyImages
נהגת המירוצים רנה גרייסי. GettyImages
נהגת המירוצים רנה גרייסי/GettyImages

במקום זה היא מצאה עבודה במגרש מכוניות על מנת להמשיך לעסוק בענף שכל כך אהבה. במסגרת עבודתה היא למדה להכיר אתר שבו מעריציה, שאותם צברה לאורך השנים, יוכלו לעקוב אחריה. כשהאתר החל לאפשר להעלות גם תכנים מיניים וסרטי מבוגרים, היא גילתה שתוכל להרוויח אלפי דולרים, סכומים שהייתה רחוקה מלהרוויח כנהגת.

עוד בוואלה!

הוכתרה כ"ספורטאית הכי סקסית בעולם", והתנערה מהתואר

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Merry Easter ?

A post shared by RENÈE GRACIE ? (@renee_gracie) on

"אני פחות או יותר עושה הכל, כל מה שהקהל מבקש ממני", אמרה הנהגת לשעבר, "למעשה, זה הדבר הכי טוב שאני עושה בחיים שלי. זה הציב אותי בעמדה כספית טובה יותר משהייתי אי פעם. אני בסדר עם זה כל עוד אני מרוויחה מספיק, אני מרגישה בנוח במקום שבו אני נמצאת".

לדבריה, עולם המירוצים היה מרדף מתיש אחרי מקורות מימון. "לא הצלחתי להשיג את התוצאות שלהן קיוויתי, עשיתי את המיטב שלי, עד שהחלום שלי נמוג", אמרה בת ה-25, שעל פי הערכות מרוויחה כ-25 אלף דולר בשבוע, "הבנתי שאני לא מספיק טובה, והמשכתי הלאה. אני מעדיפה לעשות את מה שאני עושה עכשיו מאשר להשתתף במירותים סביב באתהרסט באוסטרליה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully