וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאמו חשפה זוגיות עם דוגמן בן 22, ניימאר מפרגן: "תהיי מאושרת"

הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן נתן את אישורו הפומבי, לאחר שאמו בת ה-53 חשפה את הזוגיות המפתיעה עם בחור הצעיר ממנה ב-31 שנה

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

איך הייתם מרגישים אם אמא שלכם הייתה יוצאת עם בחור הצעיר ממנה ב-30 שנה ואפילו צעיר מכם? ניימאר, כוכב פריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, נדרש להתמודד עם הסוגיה הזו היום (ראשון) ונראה שהוא דווקא מקבל את זה באהבה. גם הבדיחות על "אביו החורג" החדש לא הטרידו אותו.

View this post on Instagram

O inexplicável não se explica, se vive... ❤️

A post shared by Nadine Gonçalves (@nadine.goncalves) on

נדין גונסאלבש, אמו בת ה-53 של ניימאר חשפה בפוסט באינסטגרם את בן זוגה החדש, בחור בן 22 בשם טיאגו ראמוס, הצעיר בשש שנים מבנה ונחשב לסלבריטי בברזיל, לא רק כדוגמן אלא גם כגיימר מוביל המשתייך לקבוצת EASY GAME. "את הבלתי מוסבר לא מסבירים, אלא חיים", כתבה נדין לצד התמונה עם האהבה החדש, כשגם ראמוס פרסם את הזוגיות בחשבון שלו ל-352 אלף עוקביו וכתב: "בלתי מוסבר".

ניימאר עצמו הגיב לזוגיות המפתיעה וכתב: "תהיי מאושרת, אמא, אני אוהב אותך". נדין נפרדה ב-2016 מאביו של ניימאר, ואגנר ריביירו המשמש גם כסוכנו, אחרי 25 שנות נישואים, וגם הוא נתן את ברכתו עם כמה אימוג'ים לתמיכה.

אגב, אותו ראמוס שלח לכדורגלן המפורסם הודעה ב-2017, הרבה לפני שהפך לחבר החדש של האמא, וכתב: "ניימאר, אתה פנטסטי. אני לא יודע איך להסביר את התחושה של להיות מעריץ של בחור כמוך. אני רואה אותך משחק וזה מדרבן אותי. יום אחד אני מקווה לקרוא את ההודעה הזו איתך, להיות אחיך ולשחק לצדך".

אז אח כנראה שלא, אבל אולי אבא חורג?

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully