וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי את סרינה וויליאמס עירומה. היא הייתה כזאת ענקית, שהייתי בשוק שבוע"

הטניסאית הרומנייה אלכסנדרה קדאנטו טוענת שהמפגש הראשון שלה עם הטניסאית האגדית בחדר ההלבשה באוסטרליה הותיר עליה רושם בלתי נשכח

רויטרס

בווידאו: הסייף היפני שהפך לשליח אוכל בזמן הקורונה

הטניסאית הרומנייה אלכסנדרה קדאנטו טוענת שהמפגש הראשון שלה עם סרינה וויליאמס הותיר עליה רושם בלתי נשכח, כשראתה את הטניסאית האגדית עירומה בחדר ההלבשה באליפות אוסטרליה ב-2012. קדאנטו בת ה-30 מדורגת במקום ה-292 בעולם, ובשיאה דורגה 59 בעולם. לאורך הקריירה שלה רשמה רק ניצחון בטורניר גרנד סלאם, ואת רוב הקריירה העבירה בטורנירים קטנים.

"בפעם הראשונה שבה הגעתי לטורניר גרנד סלאם, הזיכרון הראשון שלי היה כשנכנסתי לחדר ההלבשה ואז ראיתי את סרינה וויליאמס בפעם הראשונה בחיים שלי", היא סיפרה בראיון מקומי, "ראיתי אותה עירומה, והייתי בשוק במשך שבוע, כי היא הייתה כל כך גדולה". לדברי הטניסאית הרומנייה, "זה מדהים איך שהיא נראית, ואיך שהיא משחקת ואיך שהיא מתנועעת על המגרש".

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. רויטרס
"זה מדהים איך שהיא נראית, ואיך שהיא משחקת ואיך שהיא מתנועעת על המגרש"/רויטרס
הטניסאית הרומנייה אלכסנדרה קדאנטו. GettyImages
איפה היא ואיפה סרינה. קדאנטו/GettyImages
סרינה וויליאמס אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
מתמודדת עם אתגרים לא קלים. וויליאמס/GettyImages

באותו טורניר הרומניה הפסידה בסיבוב הראשון לרוברטה וינצ'י (האיטלקייה הצנומה, אגב), בעוד סרינה נעצרה בסיבוב הרביעי. עם זאת, בהמשך הקריירה של קדאנטו הידרדרה, בעוד סרינה השלימה זכייה ב-23 תארי גרנד סלאם, ולמעשה עדיין לא הודיעה על פרישה, גם כיום שהיא בת 38. סרינה עצמה כבר הודתה בעבר שמימדי גופה נותנים לה יתרון פיזי על יריבותיה, אבל גם מקשים עליה: "כמעט אף אחד בסבב לא נדרשת להתמודד עם חזה כמו שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully