וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונדר הוליפילד: "רציתי לנשוך בחזרה את מייק טייסון בפרצוף"

המתאגרף האגדי נזכר בקרב המפורסם ב-1997, ובמגד העתידות שעזר לו להירגע בסופו של דבר: "אם הייתי נושך אותו, זה לא היה נגמר"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

על רקע האפשרות להיפגש לקרב ראווה, נזכר איוונדר הוליפילד במפגש המפורסם ביותר שלו עם מייק טייסון - באותו ערב בלתי נשכח ב-1997, במהלכו איבד חתיכה מאוזנו. בראיון ל-BBC, סיפר כי בלילה שלפני הקרב, הלך למגד עתידות שאמר לו: "מייק הולך לעשות לך משהו רע בקרב הזה. זה יקרה, אז אתה צריך לחשוב על האל. הדרך היחידה בה הוא ינצח אותך היא אם תדעך תוסח".

דעתו של הוליפילד אכן הוסחה - אבל לא בשלב ראשוני. "מייק היכה עם הכתפיים, הוא עשה כל מיני דברים נחלוליים, אבל חשבתי שזה חלק מאגרוף". ואז הגיעה הנשיכה המפורסמת. "כשהוא נשך אותי מאחורי האוזן, ידעתי שזה לא חלק מאגרוף. מאוד, מאוד כעסתי. כבר התכוונתי לנשוך אותו בחזרה בפרצוף".

המתאגרפים מייק טייסון, איוונדר הוליפילד ב-1997. GettyImages
ייפגשו שוב בקרוב? טייסון והוליפילד ב-1997/GettyImages

אבל אז נזכר הוליפילד בדברים שנאמרו לו לפני הקרב, והצליח להירגע: "אמרתי למאמן שלי לפני הקרב, אם 'אם קורה משהו, תזכיר לי את מה שמגד העתידות אמר לי'. ממש חשבתי שאני הולך לנשוך אותו בחזרה, אבל המאמן שלי אמר, 'תחשוב על האל! תזכור מה שנאמר לך!' לא רציתי לזכור, כי רציתי לנשוך אותו בחזרה ולתת לו להבין כמה כועס אני".

בסופו של דבר הוליפילד לא הגיב עם נשיכה - "אם כן הייתי נושך אותו, זה לא היה נגמר. שני המתאגרפים הטובים בעולם פשוט היו ממשיכים לנשוך אחד את השני!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully