וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונדר הוליפילד מאשר: "אני רוצה לעשות עוד קרב מול מייק טייסון"

אחרי שטייסון הצהיר "חזרתי!", גם הוליפילד רוצה מפגש נוסף מול יריבו המיתולוגי, שבעבר נשך את אוזנו: "רוצה לעשות את זה, רוצה לעשות טוב לעצמי בגיל 57"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

איוונדר הוליפילד מאיץ במייק טייסון לקיים קרב נוסף ביניהם והשלים את הטרילוגיה, וטוען: "זה יהיה קרב שאנשים ירצו לראות". שני מתאגרפי העבר, אלופי העולם לשעבר במשקל כבד, מנהלים שיחות על מנת לקיים ביניהם קרב ראווה, 23 שנה אחרי הקרב המפורסם ביניהם בלאס וגאס. טייסון, כזכור, נשך את הוליפילד ותלש בשיניו חלק מהאוזן של יריבו - ונקנס ב-3 מיליון דולר.

כיום שניהם כבר בני יותר מ-50, ואומנם טייסון פרש כבר לפני 15 שנה, אבל רק השבוע הוא העלה סרטון נוסף שלו שבו הוא מתאמן בשיא המרץ - ואף נראה שוב חזק ומלא עוצמה ונחישות. "חזרתי!", הצהיר טייסון, כשבמקביל גם הוליפילד הצהיר על רצונו לשוב לזירה. "כן, אני רוצה לעשות את זה!", אמר הוליפילד, "כן, אני רוצה קרב מול מייק טייסון.

מייק טייסון נושך את איוונדר הוליפילד. Jack Smith, AP
מתגעגעים זה לזה. טייסון נושך את הוליפילד/AP, Jack Smith

"אני פתוח, ואני יודע שאני רוצה לעשות טוב לעצמי בגיל 57. אני ללא ספק יכול להתמודד איתו. אבל גם מייק יצטרך לרצות את זה. נצטרך לארגן משהו שהוא לא קרב נקמה. זה לא עניין של מי מנצח, אלא להראות לאנשים שהיינו שניים מהמתאגרפים הגדולים של דורנו, ואנחנו מתאחדים כגברים שרוצים לעשות טוב לאחרים". מדובר כאמור בקרב שההכנסות ממנו יהיו לצדקה. הוליפילד אתמול העלה לאינסטגרם סרטון שלו מתאמן ובו כתב: "השבוע הראשון שלי בחזרה לחדר הכושר ואני מרגיש מצוין. מצפה בקותר רוח להגביר את הקצב בהכנה לקרב. אמרתי לכם שאני מכין לכם משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully