וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון מודה שפשט רגל בגלל התמכרות לסקס: "מין, אורגיות, הייתי חולה"

מה הרס למתאגרף את הקריירה? "לחלק כסף לכולם, לעשות מסיבות, לשכב עם כולן ועם האמהות והאחיות והבנות דודות שלהם, הייתי מטורף"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

מייק טייסון חשף שוב כיצד איבד את כל הונו בגלל חיי פאר בזבזניים ואובססיית מין. המתאגרף לשעבר בן ה-53, שבימים אלה דן באפשרות לחזור לזירה לקרבות ראווה (בין אם איבנדר הוליפילד או לוחם UFC לקרב בלי כפפות), סיפר בפודקאסט איגרוף על ההוללות הגדולה שלו בימי הזוהר.

"היום אתה כבר לא יכול לז--ן נשים כמו שעשית כשהיית צעיר", אמר על עצמו, "הם שוחטות לך את הכסף, לא ידעתי את זה. פעם הן היו כיף, אבל כשאתה מבוגר זה כבר לא כיף. לז--ן כל היום כבר לא כיף, אתה רוצה שיישאר לך קצת כסף מז--ן, אתם יודעים למה אני מתכוון".

המתאגרף האמריקאי מייק טייסון לצד צמד דוגמניות. Marsaili McGrath, GettyImages
היה יכול לסיים כגדול מכולם? טייסון מבלה/GettyImages, Marsaili McGrath

טייסון הרוויח למעלה מ-300 מיליון דולר במהלך קריירת האיגרוף המפוארת שלו, אבל ב-2003 הכריז על פשיטת רגל. "לחלק כסף לכל אחד כמו כלום בכל יום, לעשות מסיבות עם כולם, לז--ן אותן ואת האמא שלהם ואת הבנות דודות שלהם והאחיות שלהם... אורגיות... הייתי פשוט חולה. הייתי מטורף. הייתי כל כך חולה, שלא ידעתי שאני חולה. קניתי גם המון מכוניות לנשים. הייתי בחוסר שליטה, עם שתייה, בליסת אוכל ומין עם נשים".

אחד המאמנים שלו לשעבר, רורי הולוואי, אמר שההתמכרות למין הרסה לו את הקריירה. "אני יודע בוודאות שאף בזירה לא יכול היה לעצור אותו", הוא אומר, "הסיבה היחידה שבגינה הוא לא הפך לגדול בכל הזמנים זה החולשה שלו לנשים. כל החלטה שהוא קיבל הייתה בגלל נשים וסקס. ידעתי שבסוף שה יגמור אותו, וזה קרה. אני לא חושב שהיה מישהו שיכול היה למנוע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully