וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון ממשיך לרמוז על קאמבק, למורת רוחם של המבקרים

המתאגרף שהשיל מעצמו 63 ק"ג פרסם סרטון אימונים חדש. "הפסיקו את הטירוף", קראו ב-ESPN על האפשרות של קרב בינו ובין הוליפילד

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

מיום ליום, השמועות על חזרה אפשרית של מייק טייסון לזירה רק הולכות וגוברות. אמש (שישי) העלה מתאגרף העבר סרטון אימונים חדש, הפעם לרשת החברתית הסינית ווייבו, ובו הוא בהחלט לא נראה כמו אדם בן 53. על פי דיווחים בבריטניה, טייסון השיל לא פחות מ-63 ק"ג בשנים האחרונות, ובסרטון הצהיר: "ייתכן שאעשה קאמבק. אם זה יקרה, אילחם עם רוחו של מאו".

לרשת TMZ אמר טייסון: "אני נהנה להראות את הגוף החדש שלי. הכל אפשרי. האגו שלי מתחיל להתלהב, העתיד מזמן לנו לא מעט דברים".

אבל טייסון לא מתכוון להילחם מול כל יריב, אלא מול איוונדר הוליפילד, מולו התחרה ב-1996 ו-1997. הכוונה היא לקיים קרב ראווה, אבל לא כולם תומכים ברעיון הזה. "טייסון בן 53, הוליפילד בן 57, הפסיקו את הטירוף הזה", נכתב בטור דעה ב-ESPN. טייסון דווקא נלהב: "הרבה אנשים זקוקים לעזרה, ודבר כזה יכול לעזור להם. פצחתי בחיים של תרומה לקהילה. אני לא יודע אם אני ואיוונדר ניכנס לזירה, אבל אם כן, זה יהיה אירוע צדקה נהדר".

מארגן הקרבות הבריטי פרנק וורן טוען כי קרב בין השניים, בגילם הנוכחי, יהיה "פריק שואו. אני לא רוצה לראות אדם בן 53 מתאגרף מול אדם בן 57. לא צריך להיות גאון כדי להבין ששניהם הרבה מעבר לשיאם. אם זה לצדקה, מילא. אבל אם מדובר בקרב של ממש, זה יהיה איום ונורא. אם מישהו יאפשר את זה, הוא צריך להתבייש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully