וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייק טייסון אמר לכולם שהוא הולך לקרוע את מייקל ג'ורדן"

הסיפור על המסיבה המשותפת של השניים צץ מחדש. וגם: סטיב קר שוב נזכר בעימות המפורסם, והסיבה שג'ורדן העריך את קובי בריאנט

פרומו לסדרה "הריקוד האחרון"/נטפליקס

כמו כולם, גם סטיב קר צופה באדיקות בסדרה הדוקומנטרית אודות מייקל ג'ורדן ושיקגו של שנות התשעים. שלא כמו כולם, קר לא צריך לצפות בנטפליקס כדי לראות מבפנים מה קרה - הוא היה מ-1996 עד 1998, והיה שותף לכמה רגעים בלתי נשכחים, על הפרקט ומחוצה לו.

אחד מהם היה העימות המפורסם עם מייקל ג'ורדן, במהלך אחד האימונים. "אני לא גאה בזה", אמר ל-ESPN. "זה משהו שקורה מפעם לפעם ברוב הקבוצות, שחקנים מתחממים באימון. זה חלק מהתחרותיות הגבוהה. אבל זה מאוד, מאוד מוזר לדעת שכולם שומעים את הסיפור הזה ושהולכים לראות אותי מדבר על זה, וגם את מייקל. אנשים הולכים לבחון את כל הסיפור הזה".

לטענת מאמן גולדן סטייט, הוא וג'ורדן לא דיברו מאז שהסדרה עלתה לאוויר, ולמעשה, לא דיברו כלל על התקרית ההיא - להוציא שיחת טלפון בהמשך אותו יום. "הוא צלצל אלי והתנצל. באופן די מוזר, זה היה צעיר הכרחי במערכת היחסים שלנו. מאותו רגע הוא הבין אותי טוב יותר, ולהיפך. הסתדרנו טוב יותר והוא סמך עלי יותר. אז בסופו של דבר זה היה די חיובי".

"הסדרה הזו נותנת הצצה לחייו של מייקל, ולכמה שונים היו החיים שלו", הוסיף קר. "הוא מאוד, מאוד פרטי, וקל לראות מדוע כשצופים בסדרה. החיים שלו היו כאוס טוטאלי, אז אני חושב שכרגע הוא נהנה מהפרטיות".

שחקני שיקגו בולס מייקל ג'ורדן, סטיב קר, ב-1997. GettyImages
רגע מכונן בקשר שלהם. קר וג'ורדן/GettyImages

באחד הפרקים האחרונים בסדרה הוצגה מערכת היחסים בין מייקל ג'ורדן וקובי בריאנט. טים גרובר, מאמנו האישי של MJ, שפך קצת על הקשר המיוחד בין השניים: "הסיבה שקובי היה שונה בעיניו של מייקל היא בגלל שקובי הסתכל עליו כאנציקלופדיה, ולא כמעריץ. הוא לא רצה את הנעליים שלו או חולצה חתומה, הוא רצה לשאוב את כל הידע שיש למייקל. הוא למד משהו, חזר וביקש עוד. רוב האנשים לא הגיעו לשלב הבא, כי הם היו לגמרי בתוך ההילה של MJ".

ונסיים עם סיפור שצץ מחדש בעקבות הסדרה: הלילה בו ג'ורדן ומייק טייסון כמעט הלכו מכות. השניים מצאו עצמם במסיבת יום ההולדת של שחקן שיקגו ברס, ריצ'רד דנט. טייסון שתה קצת יותר מדי, והחל לרדות בכוכב הבולס. "מייק ישב שם עם המשקה שלו", כתב מנהלו של המתאגרף, רורי הולוואי, "וכשמייק שותה הרגשות האמיתיים שלו צצים. אמרתי למלצר שישפוך לו מים בכוס, כי ראיתי לאן זה הולך".

לאן זה הלך? ובכן, "מייק הביט מעבר לשולחן על מייקל ג'ורדן ואמר, 'היי, אתה חושב שאני טיפש? אני יודע שהתעסקת עם הזונה שלי. זה הפך לקרקס, באמת. דון קינג ניסה להחליף נושא. ניסינו להחזיק את מייק, והוא אמר לכולם שהוא הולך לקרוע לג'ורדן את התחת. מייקל מיהר ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully