וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון הגנוז של ג'רי קראוס: "ג'ורדן לא הסתדר איתי, אבל זו היתה התאמה מושלמת"

הג'נרל מנג'ר המושמץ התראיין לפני מותו וסיפק את הגרסה שלו לסכסוך שמוצג ב"ריקוד האחרון": "שנינו היינו אגואיסטים ועקשנים באותה מידה, אבל במבחן התוצאה זה עבד נהדר"

צילום מסך

בווידאו: משחק החיובים של ה-NBA

אחת הדמויות הכי חבוטות בדוקו "הריקוד האחרון" היא ללא ספק ג'רי קראוס, המנהל המקצועי המיתולוגי של הבולס, ומי שהשניא את עצמו על מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, פיל ג'קסון ואחרים במרוצת השנים. קראוס מוצג בסדרה כמי שיש לו אחריות ישירה על פירוק השושלת, אולם לא קיבל את הזכות להתגונן מפני ההאשמות אחרי שהלך לעולמו ב-2017.

יחד עם זאת, כתב NBC קיי סי ג'ונסון, שליווה את קראוס בשנים האחרונות לחייו, מצא דרך להציג בכל זאת הצד שלו. במהלך השנים הוא ערך מספר ריאיונות איתו שלא פורסמו מעולם, וכעת יוצאים לאור.

באחד הקטעים, מתייחס קראוס ליחסיו המתוחים עם ג'ורדן. "למרות כל הדם הרע שהיה בינינו, למרות שהוא לא אהב אותי, אני חושב שהיה חיבור טוב בינינו. היה לי כיף לעבוד איתו למרות הכל. שנינו היינו מונעים על ידי רצון לנצח שוב ושוב, שנינו חיפשנו את האנרגיות להמשיך עוד ועוד. עמוק בפנים, הוא הבין שאין אף שחקן שמסוגל לזכות באליפויות ללא עזרה מהקבוצה", אמר.

פיל ג'קסון עם ג'רי קראוס. AP
קולו בקושי נשמע בסדרה. ג'רי קראוס עם פיל ג'קסון/AP

"האם היינו טובים אחד לשני? אני חושב שמבחן התוצאה מראה שזה היה חיבור מושלם. שנינו היינו עקשניים ותחרותיים, עם קצת אגו ודעות עצמאיות. אני לא מתחרט על מערכת היחסים שהיתה בינינו, כי אתה יודע מה? זכינו בפאקינג שש אליפויות. בין אם צדקתי או טעיתי במה שעשיתי, כשקיבלתי את המשרה הזו האמנתי שהדבר הכי גרוע שאני יכול לעשות הוא לעשות למייקל חיים קלים".

בסדרה באים לידי ביטוי היחסים המורכבים בין קראוס לג'ורדן עם שלל קטעי ארכיון בהם נראה הוד אווירותו מגיב אליו בבוז ולעג, כולל עקיצות על גובהו ורפיסותו. באחת הסצינות נשאל ג'ורדן מי יכול למנוע מהבולס אליפות שישית, ו-MJ נראה מפנה את מבטו בהתרסה לעבר משרדו של קראוס.

קראוס נחשב לאחד מאדריכלי השושלת: מלבד ג'ורדן שאותו קיבל בירושה מהג'נרל מנג'ר הקודם רוד ת'ורן, הוא הביא לבולס את סקוטי פיפן, הימר על דניס רודמן וטוני קוקוץ' והיה חתום על עוד שלל מהלכים שסייעו בבניית האימפריה. יחד עם זאת, הוא נחשב עד היום למי שפירק את השושלת לפני שמיצתה את עצמה, כשהצהיר שפיל ג'קסון לא יישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully