וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס מופתע מ"השנאה והכעס של ג'ורדן", ומבקש לנקות את שמו

"הריקוד האחרון" שוב הסעיר את ארצות הברית: הרכז האגדי לא מבין למה MJ עדיין נוטר לו טינה, מתייחס לדחייה של חברי הדרים טים, וגם זוכה להתנצלות פומבית (למרות שאף כוכב לא לוקח אחריות)

צילום מסך

בווידאו: תחרות החיובים של ה-NBA

סדרת הדוקו "הריקוד האחרון" שוב מעוררת את שדי העבר של כוכבי ה-NBA. פרקים 5 ו-6 ששודרו בארצות הברית שלשום הציתו מחדש את הוויכוח סביב הדרים טים המפורסמת, והעלו לדיון מחודש את השאלה מי גרם לכך שאייזאה תומאס, הרכז האגדי של דטרויט, לא ייכלל בסגל.

"אני מכבד את הכישרון של אייזאה תומאס. מבחינתי הוא הרכז השני הכי גדול בכל הזמנים אחרי מג'יק ג'ונסון. לא חשוב כמה אני שונא אותו, אני מכבד אותו כשחקן. רמזו שאני ביקשתי להשאיר אותו מחוץ לדרים טים, אבל מעולם לא ציינתי את השם שלו", צוטט ג'ורדן בסדרה, והסביר שהובהר לו מראש שתומאס, אחד מיריביו העיקריים במהלך הקריירה, לא יהיה חלק מהסגל.

: שחקני דטרויט פיסטונס אייזאה תומאס, ג'ו דומארס, מעל מייקל ג'ורדן. AP
עדיין אין מחילה. תומאס מעל ג'ורדן/AP

בסדרה הוצגה הטענה שתומאס היה דמות לא אהודה בקרב רוב כוכבי ה-NBA, וכי חוץ מג'ורדן היו גם שחקני על אחרים שהתנגדו לשתף איתו פעולה בנבחרת ארצות הברית, כולל מג'יק ג'ונסון ולארי בירד. אבל גם מג'יק מסרב לשאת באחריות על כך.

"לא היה לי שום חלק בזה", אמר אמש (שני) ל-ESPN. "לא שאלו אותי מי יהיה בקבוצה. הדבר היחיד שדייויד סטרן ורוד ת'ורן ביקשו ממני היה לדבר עם לארי בירד ומייקל ג'ורדן ולהודיע להם שאני מתכוון להיות חלק מהסגל".

יחד עם זאת, מג'יק הודה שהשחקנים לא חיבבו את תומאס ברמה האישית. "מדובר על חודשיים שלמים שכולם נמצאים צמודים אחד לשני. אני חושב שלארבעה או חמישה שחקנים בסגל היתה בעיה אישית איתו. לצערי הוא לא היה חלק מהדרים טים מהסיבות האלה, כי כולנו היינו צריכים לחיות אחד עם השני במשך חודשיים, להתאמן יחד, לבלות יחד, כל הדברים האלה".

מג'יק הוסיף ש"זה לא גורע שום דבר מהקריירה של אייזאה או מהאדם שהוא, אבל באותם ימים הוא היה צריך לקחת אחריות, להכיר בבעיה שלו ולומר, 'אתם יודעים מה? היה לי חלק בסיטואציה הזאת'".

לפני שנתיים מג'יק ואייזאה התפייסו לעיני המצלמות בסצנה אמוציונלית

תומאס התייחס אמר לעליהום עליו והודה שהוא מופתע מכמות השנאה והטינה שחלק מהשחקנים, כולל ג'ורדן, שומרים עד עצם היום הזה. לטענתו, "כל מה שניסיתי זה לנצח משחקי כדורסל. מצחיק שהחבר'ה האלה לקחו את זה ברמה האישית".

תומאס הוסיף ש"אני ממש מופתע מהשנאה והכעס של ג'ורדן, כי כשהייתי לידו אף פעם לא הרגשתי את זה. הבן שלי לבש את הגופיות של ג'ורדן ונעל את הנעליים שלו. אפילו קניתי לו גופיות של ג'ורדן מאולימפיאדת ברצלונה. אני כבר שמתי את זה מאחור לפני שנים, ומסתבר שהוא עדיין לא".

הסערה שהתעוררה בעקבות הפרק גרמה גם לכתב ה-NBA הוותיק מייקל ווילבון, שהעלה בפרק את הטענה שלא פחות מתשעה שחקנים מהדרים טים התנגדו לצירופו של אייזאה תומאס, לפרסם הבהרה. "התנצלות בפני אייזאה תומאס...מקורותיי מוסרים לי שטעיית בגדול כשאמרתי שתשעה חברים בדרים טים התנגדו להצטרפות של אייזאה. המספר הזה אפילו לא קרוב למספר האמיתי. מתנצל אם אייזאה הבין אותי לא נכון", צייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully