וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב"נוקאאוט השנה": הלוחם שהשיג חוזה ב-UFC בזכות בעיטה מהסרטים

טאפון אנצ'וקווי הקמרוני זכה בטורניר שאירגן נשיא ה-UFC הודות לביצוע מדהים שזיכה אותו בחוזה בארגון הקרבות הגדול בעולם

לוחם ה-MMA טאפון אנצ'וקווי מנצח קרב בנוקאאוט באמצעות בעיטה לראש/טוויטר

ה-UFC צירפה ארבעה לוחמים חדשים לשורותיה, כשאחד מהם, הקמרוני טאפון אנצ'וקווי כבר זכה ללא מעט מחמאות וכותרות בעקבות הקרב שהביא אותו לארגון ה-MMA הבכיר בעולם. אנצ'וקווי, שמחזיק במאזן נקי מהפסדים בארבעת קרבות ה-MMA שערך עד כה בקריירה, ניצח את יריבו האמריקאי אל מטבאו לאחר נוקאאוט מרשים באמצעות בעיטה לראש, במה שכבר הוכתר כ"נוקאאוט השנה".

הקרב בו ניצח אנצ'וקווי היה במסגרת טורניר המארגן קומישינר ה-UFC דיינה וייט, אשר נקרא "Dana White's Contender Series", במסגרתו מקבלים הזוכים הזדמנות להילחם ב-UFC. בסיבוב הראשון היה זה דווקא מטבאו ששלט בנעשה בזירה, ונראה היה כי הוא זה שבדרך לניצחון, אך חמש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של הקמרוני בן ה-25, ששלח את מטבאו למזרן ואת אנצ'וקווי עצמו לליגה של הגדולים.

התגובות ברשת לבעיטה של אנצ'וקווי לא איחרו להגיע. "לוקח לו יותר מידי זמן לקום, שמישהו יקרא לאמבולנס", כתב אוהד אחד. "אני מקווה שלעולם לא אדע מה הרגיש מטבאו", כתב אוהד אחר. דיינה וייט עצמו שנכח באירוע נצפה כשהוא נדהם מהנוקאאוט המרשים בו חזה. "לעזאזל", נשמע ממלמל תוך כדי שהוא צופה שוב ושוב בהילוכים החוזרים.

טאפון אנצ'וקווי כאמור זכה בחוזה מקצועני ב-UFC כשיחד איתו צורפו עוד שלושה לוחמים לליגה: פיל הוז, דראקו רודריגס, ואליאסחאב חיזרייב.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully