וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: קונור מקגרגור צפוי לפגוש את דסטין פורייה ב-23 בינואר

האירי שהודיע כי יילחם בתחילת השנה הבאה מול הלוחם אותו כבר ניצח לפני שש שנים, פירסם פוסטר לקראת הקרב אשר הכנסותיו יילכו לצדקה

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

זה אמנם עדיין לא רשמי, אבל קונור מקגרגור שהודיע כי הסכים לערוך קרב חזרה בינואר מול דסטין פורייה שחרר היום (חמישי) פוסטר לקראת הקרב המיועד. כזכור, אלוף ה-UFC לשעבר במשקל קל ומשקל נוצה הודיעה על פרישה מהליגה ביוני האחרון לאחר שלטענתו לא קיבל הצעות מספיק אטרקטיביות כדי להיכנס לזירה, כשבמקביל גם לוחמים אחרים התלוננו כי הליגה לא מתגמלת מספיק את לוחמיה הבכירים.

כאמור, "הידוע לשמצה" צפוי לפגוש את דסטין פורייה, אותו כבר ניצח בקרב שנערך בספטמבר 2014 עם נוקאאוט טכני בסיבוב הראשון. הההכנסות מהאירוע אשר במסגרתו ייערך הקרב צפויות ללכת לצדקה, כשקומישינר ה-UFC דיינה וייט נראה כמי שישמח לגרום לזה לקרות. לפני ימים ספורים הודיע האירי כי יפגוש את המתאגרף מני פאקיאו לקרב MMA והכריז כי יפגוש את פורייה בתחילת השנה, כשעד היום לא ננקב בתאריך ספציפי.

השיחות על קיום הקרב החלו עוד בספטמבר, אז הציע האירי לערוך קרב ראווה מול פורייה, אך לא דרך ה-UFC. כמה זמן לאחר מכן הודיע דיינה וייט לתקשורת כי הקרב בין השניים עשוי לקרום עור וגידים, אך קונור מערים קשיים, מאחר ודרש כי הקרב ייערך לפני סיום השנה. בסופו של דבר נקבע תאריך הקרב ל-23 בינואר, וכעת רק נותר לחכות להכרזה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully