וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור אישר שיילחם במני פאקיאו: "לא קל לתמרן בין שני הענפים"

הלוחם האירי הודיע שיערוך קרב MMA מול דסטין פורייה לפני שיפגוש בזירת האגרוף את הפיליפיני האגדי: "אני רוצה לשמור על כושר לקראת הקרב מול מני"

לוחם MMA ג׳יו ג׳יטסו מציל ילדה מניסיון חטיפה בדרום אפריקה/צילום מסך

מעריציו של לוחם ה-MMA האירי, קונור מקגרגור, נאלצו להסתפק בחודשים האחרונים בסרטונים מקרבות קודמים של אלילם, שלא נכנס לזירה מאז הניצחון הגדול על דונלד סרוני אי שם בינואר תוך 40 שניות. אך נראה שבקרוב מאוד הם יזכו לפיצוי הולם, אחרי שמקגרגור אישר שיערוך שני קרבות - קרב MMA וקרב אגרוף - בעתיד הלא רחוק.

אחרי לא מעט שמועות ודיווחים על כך שהאירי יילחם במתאגרף האגדי מני פאקיאו, הלילה (בין שני לשלישי), האירי הפך את זה לרשמי. "זה נכון", אמר קונור. "קרב אגרוף בין שני שמאליים בדרך. בינתיים אמשיך להתאמן ולשמור על כושר בקרב MMA, שיכין אותי לקרב מול מני. לא קל לתמרן בין שני ענפי ספורט, ובטח שלא לחזור שוב לאגרוף, אבל זה חשוב עבורי".

על פי הדיווחים, קונור רוצה לערוך את הקרב מול פאקיאו בן ה-41, שערך 71 קרבות מקצועניים בקריירה (62 ניצחונות), בתחילת 2021 ולכן מעוניין שהקרב מול פורייה - מולו כבר נלחם בעבר ב-UFC, ייערך עוד השנה. "ברור לי שהוא הסכים להילחם רק בגלל הקרב שמחכה מול מול פאקיאו", אמר פורייה בנושא. "קונור רוצה להילחם מול לוחם שמאלי כמוני כחלק מההכנה לקרב מול מני, ואם שואלים אותי זה רעיון מצוין".

הקרב מול פאקיאו, שעדיין לא הוכרז באופן רשמי, יהיה קרב האגרוף השני בסך הכול של מקגרגור, אחרי שנלחם באחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, שניצח אותו בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully