וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מואיז קן כבש צמד בכורה ב-0:4 של פריז סן ז'רמן על דיז'ון

החלוץ קיבל את חולצת ההרכב והרשית פעמיים במחצית הראשונה, אמבפה המחליף שלו הוסיף צמד במחצית השנייה. מארסיי ניצחה 0:1 בחוץ את לוריין

תקציר: שטוטגרט - פ.צ. קלן 1:1/ספורט 1

המחזור השמיני בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) כשבמוקד משחקה של פריז סן ז'רמן שהביסה 0:4 את דיז'ון. מארסיי ניצחה 0:1 את לוריין בחוץ.

מואיז קן פריז סן ז'רמן חוגג. רויטרס
נכנס לעניינים בפריז. מואיז קן/רויטרס

פריז סן ז'רמן - דיז'ון 0:4

אחרי ההפסד המפתיע והכואב מאוד למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, פריז קיבלה יריבה בהזמנה וניצחה, כצפוי, ללא שום קושי. קיליאן אמבפה קיבל מנוחה על הספסל וראה את המחליף שלו מואיז קן כובש שערי בכורה במחצית הראשונה. החלוץ שהגיע מאברטון הרשית כבר בדקה השלישית והשלים צמד (23) כשדחק מול שער ריק אחרי פעולת הכנה מצוינת של ניימאר. המארחת נרגעה אחרי השני, אבל בדקה ה-73 אמבפה נכנס במקום קן ומיד סיפק קבלות. הצרפתי קבע 0:3 בדקה ה-82 אחרי שניצל כדור עומק של ניימאר ובדקה ה-88 השלים צמד אחרי שניימאר מצא את סראביה בכדור גאוני וזה השאיר לצרפתי לגלגל מקרוב פנימה. זה היה ניצחון ליגה שישי ברציפות לפריז, שחזרה לפסגה ויכולה להתכונן כעת בראש שקט למשחק החשוב שמצפה לה מול באסקשהיר בליגת האלופות.

לאונרדו באלרדי שחקן מארסיי. רויטרס
שער ראשון בקבוצתו החדשה. לאונרדו באלרדי/רויטרס

לוריין - מארסיי 1:0

בליגת האלופות היא אמנם הפסידה, אבל בליגה מארסיי התקדמה לפחות זמנית למקום הרביעי עם ניצחון שני ברציפות. דימיטרי פאייה שוב נעדר בגלל הרחקה ופלוריאן תובאן לא כבש הפעם, אבל הוא היה שם כדי לבשל בכדור חופשי לבלם לאונרדו באלרדי, שנגח פנימה מזווית קשה אחרי יציאה רעה של השוער פול נארדי בדקה ה-54. שער בכורה של המושאל הארגנטינאי מבורוסיה דורטמונד. לוריין נותרה בתחתית עם שבע נקודות.

סטיבן אנזונזי שחקן ראן. רויטרס
אנזונזי וראן עם הפסד ביתי מאכזב/רויטרס

ראן - אנז'ה 2:1

המארחת עם הפסד ביתי שמנע ממנה לעלות לפחות באופן זמני אל הפסגה, ויכול להיות שעומס המשחקים עם ליגת האלופות מתחיל להשפיע על הקבוצה חסרת הניסיון באדום-שחור. המארחת דווקא כבשה ראשונה מרגליו של אדריאן הונו, שבעט מקרוב פנימה אחרי הדיפה רעה של שוער אנז'ה פול ברנרדוני וזה 0:1 בדקה ה-18. אבל לשמחתו של האחרון קבוצתו הצליחה לעשות מהפך: זה התחיל עם שער עם שער של סופיאן בופאל בדקה ה-27 אחרי שבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה, הכדור שינה כיוון והלך פנימה כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-57 אחרי הקפצה נהדרת אל אנג'לו פולגיני וקבע 1:2 נגד מהלך המשחק. ניצחון גדול לאנז'ה, ששיפרה את מאזנה ל-13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully