וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את בטיס, אייבר הפתיעה את סביליה

מרקוס יורנטה (46) ולואיס סוארס (91) סידרו לסימאונה שלוש נקודות חשובות בצמרת. קיקה גרסיה העניק לאייבר 0:1 היסטורי בפיחואן וקבע הפסד ביתי ראשון של סביליה ב-2020. אוסאסונה גברה באותה תוצאה על אתלטיק בילבאו

זינדין זידאן מדבר על ההפסד של ריאל מדריד לשחטאר דונייצק/רויטרס

בצל הקלאסיקו הראשון של עידן הקורונה, בו ריאל מדריד ניצחה 1:3 את ברצלונה בקאמפ נואו, נערכו בסוף השבוע עוד ארבעה משחקים במחזור השביעי בספרד. אתלטיקו מדריד התאוששה מהתבוסה מול באיירן מינכן עם 0:2 ביתי על בטיס. אלצ'ה ניצחה 1:2 את ולנסיה במשחק שפתח אמש (שישי) את המחזור, אייבר הפתיעה עם 0:1 בסביליה ואוסאסונה גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו בדרבי באסקי.

מרקוס יורנטה אתלטיקו מדריד. רויטרס
חזרו לנצח. מרקוס יורנטה חוגג עם החבר'ה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - בטיס 0:2

הקולצ'ונרוס ספגו רק שער אחד ועדיין לא הפסידו בחמישה מחזורי ליגה, אבל בליגת האלופות חטפו רביעייה מבאיירן מינכן ששלחה את דייגו סימאונה לעשות עוד קצת שיעורי בית. כמו במשחקי הליגה הקודמים, אתלטיקו לא הציגה משחק התקפי שוטף אבל נעזרה בהגנת הברזל שלה כדי להשיג שלוש נקודות חשובות ששמרו אותה חזק בצמרת. מרקוס יורנטה שבר את הקרח אחרי ההפסקה עם בעיטה מזווית קשה מאוד. מרטין מונטויה הורחק אצל האורחים בדקה ה-77 ובטיס הרימה דגל לבן. לואיס סוארס, שפתח את הקדנציה שלו באתלטיקו בסערה, כבש משחק ליגה שני ברציפות וחתם בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני אייבר חוגגים עם קיקה גרסיה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון היסטורי. שחקני אייבר חוגגים עם קיקה גרסיה/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אייבר 1:0

הפסד ליגה שני ברציפות לאנדלוסים, שלא כבשו ב-270 דקות השבוע (כולל ה-0:0 בליגת האלופות אצל צ'לסי). אייבר, שמעולם לא ניצחה בסביליה, עקפה את יריבתה בטבלה בזכות סיומת יפה של החלוץ קיקה גרסיה, אחרי כדור עומק של פאפ דיופ הוותיק בדקה ה-41. ג'ולן לופטגי ראה שהרוטציה לא עבדה לו והכניס את לוקאס אוקמפוס, סוסו ולוק דה יונג, אבל הראשון החמיץ משני מטר בתוספת הזמן, אחרי שקרלוס פרננדס נעצר אצל מרקו דמיטרוביץ' והם לא הצליחו למנוע הפסד ביתי ראשון ב-2020.

להקה מנגנת באצטדיון הריק של אוסאסונה, ביום ההולדת ה-100 של המועדון. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
לא היה קהל, אבל הייתה להקה במסיבת יום ההולדת של אוסאסונה וגם ניצחון/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 0:1

המארחת קיבלה מתנה ביום ההולדת ה-100 של המועדון, בדמות ניצחון ביתי ראשון בדרבי מאז מרץ 2012. אתלטיק בילבאו הגיעה מעודדת אחרי שני ניצחונות, אבל אנדר קאפה גרם לפנדל ורובן גרסיה הכריע בדקה ה-81, ארבע דקות אחרי שמאמנו יגובה אראסטה הורחק. וכמה חבל שהאוהדים לא היו שם כדי ליהנות מהרגע.

פידל צ'אבס שחקן אלצ'ה. Aitor Alcalde, GettyImages
גם פידל צ'אבס וחבריו חגגו מול ולנסיה/GettyImages, Aitor Alcalde

אלצ'ה - ולנסיה 1:2

העולה החדשה עם פתיחת עונה טובה מאוד וכבר עם 10 נקודות מ-15 אפשריות בעוד העטלפים עם הפסד שלישי ברציפות ותקועים עם 7 בלבד מ-21 אפשריות ונראה שהם הולכים לעונה לא פשוטה בכלל.

המארחת כבש את השער הראשון בדקה ה-19 כשחוסה אנטוניו פרננדס פומארס בעט יפה מצד ימין אל הפינה הרחוקה וקבע 0:1. פרננדס פומארס בישל את השני בדקה ה-37 לפידל, שבעט בנגיעה אחת מקצה הרחבה נהדר פנימה, 0:2. לאטו רק צימק בדקה ה-74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully