וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בדעיכה? ראמוס ישווה את שיא ההופעות? המספרים לקראת הקלאסיקו

הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה לא כבש או בישל בחמשת משחקי הקלאסיקו האחרונים, ראמוס בדרך להיסטוריה, ואיך הולך למאמנים הולנדים מול ריאל מדריד? מתכוננים לקרב הגדול של ספרד

תקציר ה-0:2 של הופנהיים על הכוכב האדום בלגרד/ספורט1

לכבוד הקלאסיקו (שבת, 17:00, ערוץ ONE) הכין אתר הנתונים והסטטיסטיקה "אופטה" מספרים מעניינים שנוגעים אל ההתמודדות הגדולה. אמנם שתי הקבוצות לא מרשימות כמו שהיו בשנים האחרונות ומגיעות אל הקאמפ נואו כשהן רחוקות מכושר שיא, אבל המספרים מההתמודדות הקלאסית הזו הם עדיין מרשימים מאוד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
יחזור לחייך מול ריאל? מסי/רויטרס

* ליאונל מסי מגיע אל המשחק אחרי שלא כבש או בישל בשלושת משחקי הלה ליגה האחרונים. אם הוא לא יכבוש או יבשל גם בקלאסיקו, זו תהיה הפעם הראשונה שהוא לא כובש או מבשל בארבעה משחקי ליגה ברציפות מאז ינואר 2014.

* מסי בעט העונה 15 בעיטות לשער בליגה, ממוצע של 3.8 בעיטות ב-90 דקות. זה הכי מעט שהוא בעט מאז 2007/8.

* מסי הוא כמובן מלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים עם 26 שערים ב-43 הופעות. אחריו אלפרדו די סטפנו וכריסטיאנו רונאלדו עם 18 כיבושים ב-30 משחקים כל אחד.

* רק סביליה (37), אתלטיקו מדריד (32) ו-ולנסיה (28) ספגו יותר שערים מליאונל מסי מאשר ריאל מדריד. הארגנטינאי היה מעורב ב-40 שערים ב-43 הופעות שלו בקלאסיקו אם מוסיפים ל-26 הכיבושים גם 14 בישולים.

* מסי לא כבש או בישל בחמש ההופעות האחרונות שלו בקלאסיקו, למרות שפתח בהרכב בארבעת המשחקים האחרונים.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. GettyImages
ישתווה לשיאני ההופעות בקלאסיקו בליגה? ראמוס/GettyImages

* בסך הכול מסי שיחק 425 דקות בלי לכבוש נגד היריבה הכי גדולה שלו בכל המסגרות. זה היובש השני הכי ארוך שלו מול ריאל (522 זה היובש הארוך ביותר).

* טיבו קורטואה לא ספג שער בקלאסיקו 244 דקות ברציפות וזו הריצה השלישית בטיבה לשוער במשחק הזה במאה ה-21 (ויקטור ואלדס שמר על רשת נקייה במשך 386 דקות, מארק אנדרה טר סטגן במשך 291).

* רונאלד קומאן, שכמובן שיחק במדי ברצלונה פעמים רבות מול ריאל מדריד, יעמוד על הקווים לראשונה בקלאסיקו.

* קומאן יהפוך למאמן ההולנדי החמישי של ברצלונה שעומד על הקווים במשחק היוקרתי והטעון הזה אחרי רינוס מיחלס, יוהאן קרויף, לואי ואן חאל ופרנק רייקארד.

* ואן חאל הוא היחיד מבין ארבעת ההולנדים הקודמים שניצח בקלאסיקו הראשון שלו, זה היה עם 1:2 בסופרקופה באוגוסט 1997. מיחלס הוביל את בארסה ל-1:1 בנובמבר 1971, יוהאן קרויף הפסיד 2:0 בספטמבר 1998 ורייקארד נוצח 2:1 בדצמבר 2003.

רונאלד קומאן עם ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
למאמנים הולנדים יש מאזן לא מרשים בקלאסיקו. קומאן עם מסי/רויטרס

* ואן חאל גם היה המאמן ההולנדי עם המאזן הכי טוב במשחקי הקלאסיקו עבור ברצלונה. הוא החזיק במאזן של 44.4% הצליחה, בעוד קרויף היה עם 36%, מיחלס עם 30.8% ורייקארד עם 30%.

* סרחיו ראמוס מחזיק בשיא ההופעות בקלאסיקו עם 44 כאלה בכל המסגרות. אם הוא ישחק הפעם, הוא ישתווה אל ראול ופאקו גנטו עם 31 הופעות ליגה בקלאסיקו.

* ראמוס מוביל בגדול את טבלת המורחקים בלה ליגה מאז שהוא רשם את הבכורה שלו ב-10 בספטמבר 2005. קפטן ריאל הורחק מאז 19 פעמים כשאחריו פרננדו אמורבייטה עם 11 וקרלוס מארצ'נה, אריץ אדוריץ, אייטור אוקיו ודויד נבארו עם 9 כל אחד.

* ראמוס הורחק 4 פעמים בקלאסיקו, שזה הכי הרבה שאיזשהו שחקן הורחק מול יריבה אחת מאז שהוא ערך את הבכורה. קרלוס דיוגו הורחק 3 פעמים נגד סביליה ופביאן אוריאנה הורחק 3 פעמים מול ברצלונה. בכל המסגרות ראמוס הורחק 5 פעמים נגד ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully