וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו ה-VAR לא הציל את ריאל מדריד": בברצלונה עוקצים וחוגגים

התקשורת הקטלאנית חגגה על הבלאנקוס: "זידאן זלזל וחשב על הקלאסיקו". פלורנטינו נכנס זעוף לחדר ההלבשה, המאמן יעמוד למבחן בקלאסיקו

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

ריאל מדריד תתארח ביום שבת אצל ברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה כשהיא נמצאת במשבר של ממש. אחרי ההפסד הביתי מול קאדיס בליגה, הגיע ה-3:2 הסנסציוני הביתי מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות והבלאנקוס עלולים להיקלע לשלושה הפסדים רצופים. עד כמה ההפסד הזה נדיר? ריאל מדריד פתחה עד כה את קמפיין האלופות 12 פעמים בבית וניצחה בכולם. כמו כן, אף קבוצה לא זכתה בליגת האלופות אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ינחל הפסד שלישי רצוף בקלאסיקו? זינדין זידאן/רויטרס

הקבוצה של זידאן פגיעה דווקא במשחקי הבית שלה והבלאנקוס ניצחו רק בשלושה משחקי בית מתוך 11 האחרונים באלופות. זינדין זידאן התראיין לאחר המשחק ואמר ש"האשמה עליי, אני זה שחייב למצוא פתרונות. זו לא הקבוצה שרציתי לראות, ואם זה קורה אז האשמה היא עליי. אסור שזה יקרה".

זידאן מבטיח פיתרונות, אבל בספרד כבר מהדקים את החבל סביב צווארו וטוענים שהקלאסיקו בשבת הוא מבחן גדול עבור המאמן הצרפתי שהוליך את הבלאנקוס לשיא מדהים של שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות בקדנציה הקודמת שלו.

עוד בוואלה!

ראמוס נראה מיואש, מרסלו חטף אש, זידאן לקח אחריות: "אני אשם"

לכתבה המלאה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם קאסמירו. DeFodi Images, GettyImages
חייבים לצאת מההלם עד שבת. שחקני ריאל מדריד/GettyImages, DeFodi Images

בעוד שבמדריד מתאבלים, בקטלוניה חוגגים והכותרת של "ספורט" היתה "אפילו ה-VAR לא הציל את ריאל מדריד". הכוונה היתה כמובן לשער השוויון של פדריקו ואלוורדה שנפסל בצדק בגלל נבדל פאסיבי של שני שחקנים. בעיתון הקטלאני המשיכו לעקוץ וכתבו ש"זידאן חשב יותר על הקלאסיקו מאשר על המשחק הזה והשאיר שחקנים כמו קרוס ובנזמה על הספסל וגם קטלו את ההחלטה להציב את מנדי המגן השמאלי כמגן ימני.

ב"מארקה" טוענים שפלורנטינו פרס הבעלים הכל יכול של הבלאנקוס כעס על ההפסד ונכנס לחדר ההלבשה אחרי המשחק עם פנים זעופות למשך שלוש דקות. ואם רוצים להתנחם במשהו חיובי, אז היה גם שיא חיובי במשחק הזה כאשר ויניסיוס הברזילאי עשה את ה-3:2 רק 14 שניות אחרי שנכנס כמחליף - הכי מהר אי פעם של מחליף של ריאל מדריד באלופות.

ברשת לועגים לריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully