וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס נראה מיואש, מרסלו חטף אש, זידאן לקח אחריות: "אני אשם"

הלם גדול במדריד אחרי ההפסד לשחטאר. הקפטן ראה את חבריו שוב כושלים בלעדיו, המגן ספג ביקורות רבות, מודריץ' הודה: "לא הגענו מוכנים, אנחנו חסרי ביטחון"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

שנה אחרי שפתחה את שלב הבתים של ליגת האלופות עם תבוסה 3:0 בפארק דה פראנס מול פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד שוב התחילה ברגל שמאל, עם הפסד סנסציוני 3:2 בבית לשחטאר דונייצק. מדוע סנסציוני? כי לא רק שריאל פייבוריטית ברורה בימים כתיקונם, אלא ששחטאר הגיעה ללא 10 שחקנים שנדבקו בקורונה לפני פגרת הנבחרות וכשבסגל שלה חמישה שחקני נוער. ובכל זאת, היא סיפקה מחצית ראשונה חלומית בסיומה הובילה 0:3, וידעה לשמור בשיניים על הניצחון גם לאחר שהמארחת צימקה.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם קאסמירו. DeFodi Images, GettyImages
קריסה לפני הקלאסיקו. שחקני ריאל מדריד/GettyImages, DeFodi Images

"זו המחצית הראשונה הגרועה בתולדות ריאל", קבעו באתר של "אס", והכותרת הזכירה מה מחכה בשבת: "מהבדיחה לקלאסיקו".

שחקן העבר פרדראג מיאטוביץ' אמר בסיום: "ללא ספק המשחק הכי גרוע של ריאל שאני זוכר. כל כך הרבה ספקות לקראת הקלאסיקו".

עוד בוואלה!

ליגת אלופות: 2:3 מדהים לשחטאר על ריאל מדריד בחוץ, שער למנור סולומון

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד הפצוע ביציע. David S. Bustamante, GettyImages
סרחיו ראמוס המאוכזב ביציע/GettyImages, David S. Bustamante

המאמן זינדין זידאן לקח אחריות בסיום: "זה רגע קשה. האשמה עליי, אני זה שחייב למצוא פתרונות. זו לא הקבוצה שרציתי לראות, ואם זה קורה אז האשמה היא עליי. אסור שזה יקרה. השחקנים הגיבו אחרי המחצית הרעה, אבל לא הצלחנו להשוות ועכשיו נצטרך לנתח את מה שקרה. אנחנו צריכים לשחק כל שלושה ימים, אבל זה לא תירוץ".

לוקה מודריץ', שכבש שער יפה בדקה ה-54, סיכם: "לא היינו מוכנים. השתפרנו במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק. חסר לנו ביטחון. אנחנו חייבים להשתפר במשחקים הבאים, להיות ביחד. זה הפסד קשה, רצינו להגיע בתחושות טובות לקלאסיקו. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים ולסמוך על עצמנו. לא שכחנו איך לשחק כדורגל. נגד ברצלונה יהיה משחק אחר ונגיע מוכנים".

ויניסיוס, שכבש את השער הכי מהיר של מחליף בליגת האלופות, 14 שניות אחרי שנכנס, אמר בסיום: "שיחקנו בצורה הכי גרועה שיכולה להיות. לא ידענו לבצע את מה שזידאן ביקש מאיתנו".

מי שצפה בייאוש מהיציע הוא סרחיו ראמוס הפצוע, שבשבעת המשחקים האחרונים בלעדיו בליגת האלופות הצליחה ריאל לנצח רק פעם אחת (בברוז') לעומת שישה הפסדים.

מרסלו הוותיק חטף אש מהתקשורת. העיתונאי לוקאס נבארטה כתב בטוויטר: "אני מאמין בכל ליבי שהוא המגן השמאלי הכי גדול בהיסטוריה של ריאל מדריד ואני אומר את זה בכל הכבוד הראוי: מרסלו כבר לא שחקן ברמה של ריאל מדריד". העיתונאי פרננדו פאלומו כתב: "לפני שנתיים ריאל מדריד הייתה יכולה להרוויח כסף על מרסלו. היום רק להעמיד אותו למכירה היה נחשב לשוד".

העיתונאי טוני צ'רקי כתב ביקורת: "בימים כמו היום אני לא מצליח להבין איך זה שחכימי באינטר ורגילון בטוטנהאם. מעל הכול, אני לא מבין איך זה שמרסלו ממשיך בסגל של ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully