וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן "מכבד את פיקה" אחרי המתקפה, ומודה: "קלאסיקו בלי קהל? מוזר"

מאמן ברצלונה ערך מסע"ת לקראת המשחק הגדול (ש', 17:00, ערוץ 50) והתייחס בין היתר לביקורת של פיקה על ברתומאו. ג'ורדי אלבה כשיר, וגם: ההנהלה נכנעה לשחקנים

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

ברצלונה דרוכה לקראת הקלאסיקו הראשון של העונה מחר (שבת, 17:00, ערוץ 50), אולם במועדון עוסקים בימים בשלל עניינים שלאו דווקא קשורים בכר הדשא. ג'רארד פיקה העניק ריאיון תקיף ל"לה ונגווארדיוה", ובו העביר ביקורת ישיר על התנהלות המועדון, ובפרט על הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו.

"זה בלתי נתפס שהמועדון הוציא כסף כדי לבקר אותנו", אמר הבלם, שעדיין לא סלח לקבוצת נעוריו על פרשת "בארסה גייט", במסגרתה נשיא המועדון שכר לכאורה חברה חיצונית שתכפיש את שחקני הקבוצה ותאדיר את שמו באמצעות חשבונות פיקטיביים. על כך שאחד היועצים הבכירים של ברתומאו חאומה מספרר עדיין עובד לצד הנשיא אמר פיקה: "זה כואב לי מאוד".

אבל זה לא הכל. הבלם הוותיק התייחס גם לקיצוצים שנאלצו השחקנים לבצע: "התנהלות המועדון בתחום הזה היתה רעה מאוד, היתה חוסר הסכמה ברורה". לבסוף, הגיע לסיכום רק בגלל ש"ברצלונה נתנה לי הכל, אז הסכמתי לבקשותיהם". לפיקה יש בטן מלאה גם על הצורה בה בארסה החליטה לפטר את ארנסטו ואלוורדה בעונה שעברה: "אני לא חושב שזה היה הגיוני לזרוק את המאמן שהביא לנו שתי אליפויות באמצע העונה".

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
הרבה משקעים. פיקה/רויטרס

ההתנהלות הזו היא אחת הסיבות לרצונו של ליאונל מסי לעזוב בקיץ, כך לפי פיקה: "כל מה שהוא רוצה מגיע לו במועדון הזה. לא היה לי קשר רציף איתו בימים ההם, כי זה היה עניין אישי שלו. איך השחקן הטוב בהיסטוריית המועדון יכול להתעורר יום אחד ולשלוח מכתב למועדון, לפיו הוא מרגיש שלא מקשיבים לו? זה היה מדהים. צריך לקרוא לאיצטדיון החדש על שמו. אני מופתע שאנשים כמו פפ גווארדיולה, צ'אבי, קרלס פויול ו-ויקטור ואלדס לא נמצאים במועדון. צריך לשמור אותם כאן תמיד - הם חלק מההיסטוריה".

לפחות פלונטר אחד נפתר לקראת הקלאסיקו: השחקנים והנציגים מההנהלה הגיעו להסכמות לדון מחדש על בקשת הקיצוץ, אחרי שהמגעים הגיעו לפיצוץ בימים האחרונים. לפי הדיווחים בקטאלוניה, ההנהלה חזרה בה מהדרישה שלא לאפשר לשחקנים לדון על הקיצוץ נפרד משל שאר העובדים, וכעת גם השחקנים הבכירים מוכנים לחזור לשולחן המשא ומתן.

בארסה קיבלה גם חדשות טובות מכיוונו של ג'ורדי אלבה, שעבר מבחן כשירות ונכלל בסגל למשחק נגד ריאל. לפי דיווחים, הוא צפוי לפתוח על חשבון סרג'יניו דסט.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. GettyImages
מבחן גדול. קומאן/GettyImages

לקראת המשחק, ערך מאמן ברצלונה רונאלד קומאן מסיבת עיתונאים. "קלאסיקו בלי אוהדים הולך להיות מוזר מאוד, אבל במובנים אחרים זה יהיה קלאסיקו רגיל. הדברים הקטנים יכריעו, ויהיה לחץ גדול על שתי הקבוצות. ניצחון יעזור לנו לצבור ביטחון. אנחנו מצפים מריאל מדריד להיות יותר קומפקטית ולאפשר פחות שטחים ממה שראינו בשני המשחקים האחרונים שלה. יהיה לחץ, אבל אני תמיד מוכן לזה".

קומאן התייחס לדבריו של פיקה שפורסמו הבוקר, כולל הביקורת על ברתומאו, ואמר ש"ג'רארד נמצא כאן הרבה שנים. יש לו את הדעה שלו, ואני מכבד אותה. הוא איש חכם".

על שיתופו של ג'ורדי אלבה אמר: "המילה האחרונה במקרים כאלה היא תמיד של השחקן, אבל אני מאמין שהסיכויים שהוא ישחק מחר די גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully