וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו עדיין חיובי לקורונה, ליאונל מסי: "מקווה שישחק מולנו"

ביובנטוס עובדים על תכנית שתאפשר לכוכב להיות כשיר אם יציג בדיקה שלילית 24 שעות לפני ברצלונה. יריבו מחכה: "היו לנו קרבות גדולים"

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

האם כריסטיאנו רונאלדו לא ישחק נגד ברצלונה? כוכב יובנטוס נבדק היום (חמישי) פעם נוספת ונמצא שוב חיובי לקורונה, במה שהוגדר כבדיקה הגורלית שתקבע אם יוכל לעמוד לרשות הגברת הזקנה במשחק הכי פיקנטי של שלב הבתים בליגת האלופות ברביעי הבא.

אלא שבאיטליה טוענים שלקבוצה יש אלטרנטיבה נוספת והיא מתכוונת להוכיח לאופ"א שרונאלדו הוא אסימפטומי, כאשר במצב כזה, גם בדיקת קורונה שלילית 24 שעות לפני המשחק תאפשר ל-CR7 לשחק מול יריבתו המושבעת ויריבו הגדול ליאונל מסי.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. ברקע זלאטן איברהימוביץ', מילאן. AP
ישחק בכל זאת נגד ברצלונה? רונאלדו/AP

כזכור, רונאלדו נמצא חיובי לקורונה לפני תשעה ימים. הוא החמיץ את משחקה של נבחרת פורטוגל מול שבדיה וגם את הניצחון של יובנטוס מול דינמו קייב במחזור הפתיחה של האלופות. רונאלדו, מלך שערי המפעל בכל הזמנים, נמצא כעת בבידוד בטורינו והוא מנצל את הזמן הפנוי כדי להחצין את בריאותו הטובה. הוא גם הקנה לעצמו לוק חדש וגילח את שיערו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"אנחנו מקווים שכריסטיאנו יתאושש במהרה מהקורונה וישחק ביום רביעי", אמר היום מסי. "כשהוא היה בריאל, משחקי הקלאסיקו היו מיוחדים. הם תמיד היו מיוחדים, אבל כשהוא היה על כר הדשא היתה להם משמעות מיוחדת. הדו-קרב איתו תמיד היה מיוחד, ותמיד יישאר מיוחד. אני חושב שאנשים נהנו ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully