וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר ימשיך בנבחרת? ועדת האיתור שבחרה בו תמשיך באותו הרכב

20.10.2020 / 6:32

ועדת האיתור תכלול שוב את אורן חסון, אלי אוחנה, שינו זוארץ ואלי כהן, מה שעשוי לפעול לטובתו של האוסטרי. למרות זאת, יתכן מאוד שהוא יחליט לעזוב מיוזמתו בשל סיבות אישיות. אחרי הביקורת על מרציאנו: הרוש או איתמר ניצן יקבלו הזדמנות מול נורבגיה?

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים לקראת משחק ליגת האומות מול צ'כיה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אסף דרורי

ועדת האיתור שהחליטה כי וילי רוטנשטיינר יאמן את נבחרת ישראל, תמשיך באותו הרכב ותהיה גם זו שתחליט האם האוסטרי ימשיך בתפקידו או שיוחלף במאמן אחר אותו גם יבחרו חברי הוועדה. מדובר ביו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, חבר המזכירות אלי אוחנה, יו"ר ההתאחדות הקודם שינו זוארץ ומאמן העבר אלי כהן.

כל הארבעה שבחרו ברוטנשטיינר לפלייאוף היורו ולמשימת ליגת האומות הנוכחית, ימשיכו יחד ויכריעו לקראת סוף החודש הבא האם המאמן הלאומי ראוי להמשיך לקמפיין מוקדמות הגביע העולמי בקטאר או שצריך לבחור במועמד אחר. כזכור, איל ברקוביץ' הסיר את מועמדותו לאחר שטען כי אוחנה וכהן השריף יבחרו ביוסי אבוקסיס. לבסוף החליטו חברי הוועדה לבחור ברוטנשטיינר והפתיעו לא מעט אנשים, ובתוכם את ברקוביץ'.

עוד לפני ההכרעה על משרת המאמן הלאומי, צפויה ועדת האיתור להכריע בשאלת זהות מאמן הנבחרת הצעירה הבא. לא מן הנמנע שרוטנשטיינר בעצמו ייתן את ההמלצה שלו למשרת מאמן הצעירה בטרם יעמוד הוא למבחן על המשך דרכו.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
מתחבט בינו לבין עצמו. רוטנשטיינר/דני מרון

כך או אחרת, שני דברים ברורים בוודאות. הראשון, רוטנשטיינר לא יעשה את שני התפקידים במקביל ואם יוחלט שהוא ימשיך כמאמן, ימונה לצידו מנהל טכני לנבחרות. עניין נוסף שהינו די ברור, הוא שהתוצאות בחודש הבא ישפיעו מאוד על החלטת ועדת האיתור. לנבחרת יחכו שלושה משחקים באמצע החודש הבא. משחק ידידות מול נורבגיה ומשחקים בליגת האומות מול צ'כיה וסקוטלנד. המשחק הכי חשוב לרוטנשטיינר ולנבחרת יהיה גם האחרון בליגת האומות מול סקוטלנד, ואם השחקנים ינצחו באצטדיון נתניה, הנבחרת תשמור על מקומה בדרג ב', יעד אותו הציב יו"ר חסון לרוטנשטיינר.

אתמול נועדו חסון ורוטנשטיינר לפגישה ארוכה שקדמה למסיבת העיתונאים שקיים המאמן הלאומי. השניים לא שוחחו על עתידו של רוטנשטיינר, אלא רק סיכמו כי הנבחרת צריכה לעמוד במשימה בתום קמפיין ליגת האומות. רוטנשטיינר ניתח מקצועית את שלושת המשחקים שקיימה הנבחרת ובסביבת חסון סיפרו אתמול כי הוא מרוצה מלא מעט דברים שקשורים לעבודתו של האוסטרי.

עוד בוואלה!

וילי רוטנשטיינר: "מרקוס רוגן טעה בגדול, נגיב לטעויות של אופיר מרציאנו"

לכתבה המלאה
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. דני מרון
יזומן שוב? אופיר מרציאנו/דני מרון

בתוך כך, למרות שרוטנשטיינר דיבר בביקורת על אופיר מרציאנו במסיבת העיתונאים אתמול, הוא מתכוון לזמן אותו לסגל הנבחרת כל זמן שהוא ימשיך להיות השוער הראשון של היברניאן ויציג יכולת טובה בין הקורות, אך משחק האימון מול נורבגיה ייתן לו אפשרות לבחון שחקנים חדשים ובתוכם אריאל הרוש או איתמר ניצן. לאחר מכן הוא יקבל החלטה עם איזה שוער ללכת למשחקים מול צ'כיה וסקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully