וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר: "מרקוס רוגן טעה בגדול, נגיב לטעויות של אופיר מרציאנו"

19.10.2020 / 12:29

מאמן נבחרת ישראל דיבר על המאמן המנטלי שנדבק בקורונה ונמלט: "מניח שיהיו לכך השלכות, הוא צריך לקחת אחריות". על עמדת השוער הראשון: "צריכים מישהו שיכול לנצח עבורנו משחקים". על זהבי: "לא היה כשיר ב-100 אחוז לפני המשחק מול סלובקיה"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי אחרי השלושער שכבש מול סלובקיה/ההתאחדות לכדורגל

חמישה ימים אחרי הניצחון בסלובקיה (2:3), ערך היום (שני) וילי רוטנשטיינר, בה התייחס מאמן נבחרת ישראל להדחה הכואבת בפלייאוף היורו מול סקוטלנד, לעתידו בנבחרת, לפרשת בריחתו של המאמן המנטלי מרקוס רוגן לארצות הברית לאחר שנדבק בקורונה ולמשימות הבאות של הנבחרת, שתסיים את קמפיין ליגת האומות עם משחק בצ'כיה ב-15.11 ומשחק בית מול סקוטלנד ב-18.11.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. צילום מסך, צילום מסך
יחפש שוער. רוטנשטיינר/צילום מסך, צילום מסך

"הייתי מרוצה מאוד מהמשחק של הנבחרת בסקוטלנד", אמר רוטנשטיינר. "היו לנו הזדמנויות אבל צריך להודות שגם לסקוטים היו הזדמנויות. היינו קרובים מאוד, אבל אנחנו צריכים לקבל את ההפסד, לברך את סקוטלנד ולנסות להצליח בליגת האומות. בנוגע לפנדלים, הפסדנו וזה קורה. כולנו הפסדנו שם ולא רק שחקן אחד. היינו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד בשל הציפיות הגבוהות, אבל הייתי צריך להרים את השחקנים כדי להכין אותם למשחק הבא. כולנו צריכים להבין שאנחנו משחקים נגד נבחרות חזקות, כמו צ'כיה, סלובקיה וסקוטלנד ולא צפון מקדוניה או אלבניה. מחכים לנו שני משחקים קשים בנובמבר, ומבחינתי הכול אפשרי".

"ברור שאנחנו צריכים להגיב לטעויות של אופיר מרציאנו", הוסיף המאמן. "אנחנו צריכים שוער בנבחרת שיכול לנצח משחקים עבורנו. אנחנו בוחנים שוערים בישראל ומעבר לים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה".

על ערן זהבי: "החדשות עליו קצת הפריעו לי. הוא שחקן מצוין עם אופי נהדר, ואני מקווה שיחזור כמה שיותר מהר. הוא אמר לי שהוא מרגיש טוב ושאין לו סימפוטמים. הוא אמר לי שהוא מקווה שהוא לא הדביק אותי. מאחל לו שיחזור להתאמן כמה שיותר מהר ומשוכנע שבאיינדהובן יעשו הכול כדי לסייע לו. אין לי ספק שערן ינצח גם את האתגר הזה, יביס את הווירוס וישוב כבר למשחקים הקרובים. הוא לא היה כשיר ב-100 אחוז לפני המשחק מול סלובקיה, אבל הראה יכולת נהדרת".

על מרקוס רוגן: "הוא עשה שגיאה ענקית. ההתנהגות שלו לא הייתה בסדר והיא נגד החוקים שלנו בהתאחדות. אני רוצה לדבר איתו לפני שאנחנו שופטים אותו. זו לא הבמה לכך; נשב ונשוחח על ההשלכות. אם הוא פעל נגד החוק, אני מניח שיהיו סנקציות. הוא צריך לקחת אחריות על ההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully