וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן המנטלי נמלט לחו"ל עם קורונה, וסיים דרכו בנבחרת ישראל

18.10.2020 / 19:49

האוסטרי מרקוס רוגן נמצא חיובי לנגיף הקורונה בשבוע שעבר, אבל החליט על דעת עצמו לטוס לביתו ועל כן שוחרר מתפקידו בצוות של רוטנשטיינר. ההתאחדות: "הנושא נמצא בבירור ויטופל באופן נחרץ"

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

מרקוס רוגן, המאמן המנטלי של נבחרת ישראל, סיים את דרכו אחרי שעזב את הארץ בלילה שבין שני לשלישי שעבר, כשהוא יודע שהוא נדבק בנגיף הקורונה. שחיין העבר האוסטרי, שהגיע לישראל בסמוך למינויו של אנדי הרצוג ועבד בנבחרת מאז, התגלה כחולה קורונה ביום שני שעבר, ביחד עם חאתם עבד אלחמיד. השניים חשו ברע אחרי המשחק מול צ'כיה בראשון בלילה, ובשני בבוקר כבר נבדקו. במהלך היום הגיעו התוצאות, ובעוד שאלחמיד נכנס מיד לבידוד בבית הוריו בצפון, החליט רוגן, על דעת עצמו, לעזוב בטיסה לילית וללא אישור.

בהתאחדות לכדורגל לא יצרו עד כה קשר עם רוגן, אבל הוא סיים את דרכו בנבחרת ישראל ולמאמן וילי רוטנשטיינר נמסרו הפרטים כבר לפני הטיסה למשחק בסלובקיה.

מרקוס רוגן. Rachel Murray, GettyImages
עזב על דעת עצמו. מרקוס רוגן/GettyImages, Rachel Murray

בהתאחדות טענו כי עד עכשיו לא הצליחו לשוחח עם רוגן מאז המקרה ואף אחד לא מבין את החלטתו לעזוב את ישראל באישון לילה, למעט האפשרות כי אולי לא רצה לשהות בבידוד לבד בישראל בזמן שהוא תושב מדינה אחרת.

בהודעת ההתאחדות נמסר: "ההתאחדות לכדורגל רואה בחומרה את ההתנהלות הלא אחראית והמנוגדת לכללים הברורים מצד בעל התפקיד האמור בנבחרת. מיד עם היוודע הדבר עדכנה ההתאחדות לכדורגל את משרד הבריאות בפרטים. הנושא נמצא בבירור ויטופל באופן נחרץ".

רוגן בן ה-38 הוא גדול שחייני אוסטריה בכל הזמנים, עם 37 מדליות בתחרויות חשובות, כולל שתיים מכסף באולימפיאדת אתונה 2004. האוסטרי כבר חי שנים ארוכות בארה"ב עם אשתו היהודייה, שלמענה עבר תהליך גיור. הוא משמש כפסיכולוג ויש לו קליניקה בבוורלי הילס שמתמחה בטיפול באנשים שסובלים מדיכאון וחרדות, כמו גם בנגמלים מסמים ואלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully