וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה את פרנצווארוש 1:5, יובנטוס ניצחה 0:2 בקייב

עודכן לאחרונה: 21.10.2020 / 0:05

מסי, פאטי, קוטיניו, פדרי ודמבלה השתתפו בחגיגה, פיקה הורחק וייעדר נגד יובנטוס. צמ'לסי וסביליה נפרדו ב-0:0, לאציו גברה על דורטמונד 1:3

שלב הבתים של ליגת האלופות חזר הערב (שלישי) עם שמונה משחקים בבתים ה'-ח'. יובנטוס עשתה את הספתח עם 0:2 על דינמו קייב בחוץ בבית ז' ולאחר מכן ברצלונה הביסה את פרנצווארוש 1:5. בבית ה', צ'לסי נפרדה מסביליה ב-0:0 מאכזב ובבית ו' לאציו גברה על לאציו 1:3. במשחק המרכזי פריז סן ז'רמן מארחת את מנצ'סטר יונייטד (לידיעה על המשחק).

שחקני יובנטוס חוגגים עם אלברו מוראטה. רויטרס
שער ראשון בליגת האלופות העונה. מוראטה ויובנטוס חוגגים בקייב/רויטרס
שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
ניצחון קליל. מסי והחברים/רויטרס

בית ה'

צ'לסי - סביליה 0:0

עוד תוצאה מאכזבת מאוד לצ'לסי, שלא מצליחה למצוא את האיזון בין ההתקפה להגנה ולמצות את הפוטנציאל העצום של סגל הכוכבים שלה. סביליה לא נפלה מהבלוז, שאמנם הפעם לא ספגו, אבל גם לא כבשו. פרנק למפארד ראה שהחלק הקדמי שלו לא נכנס למשחק וביצע חילופים, אבל יאסין בונו לא עמד בסכנה ממשית.

ראן - קרסונדאר 1:1

שתי האנדרדוגיות של הבית חילקו נקודות ופספסו הזדמנות להלחיץ קצת את סביליה וצ'לסי. ראן הייתה יותר מסוכנת והחזיקה יותר בכדור, אבל היתרון שלה החזיק מעמד רק שלוש דקות. הרוסים יכולים להיות מרוצים יחסית, שמונה ימים לפני שהם מארחים את צ'לסי.

דקה 56: גול! מרטן טרייה הוכשל בתוך הרחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. סרו גיראסי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לראן.

דקה 59: גול! כריסטיאן ראמירס עלה לעזרת ההתקפה, הסתובב מול שחקן יריב ומ-19 מטרים שלח בעיטה חזקה שנעצרה ברשת. קרסנודאר משווה ל-1:1.

שחקן סביליה, סוסו מול שחקן צ'לסי, מייסון מאונט. רויטרס
צ'לסי ממשיכה לאכזב. מאונט מול סוסו/רויטרס
שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. רויטרס
עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב. אימובילה/רויטרס

בית ו'

לאציו - בורוסיה דורטמונד 1:3

זה אמנם רק המחזור הראשון, אבל עבור לאציו מדובר בניצחון חשוב מאוד ובשלוש נקודות שעוד יהיו להן השפעה גדולה על המאבק על מקום בשמינית הגמר. אחרי פתיחת עונה רעה בליגה - כולל תבוסות לאטאלנטה וסמפדוריה - החבורה של סימנה אינזאגי לקחה גלולת הרגעה בזכות ניצחון שבדיעבד הושג כבר במחצית הראשונה. צ'ירו אימובילה כבש ראשון (6), לואיז פליפה הכפיל עם עזרה ממרווין היץ (23) במשחק הראשון שלו העונה. ארלינג הולאנד עוד צימק (71) לפני שאקפה אקפרו חתם בדקה ה-76.

דקה 6: גול! ההגנה של דורטמונד הסתבכה ואיבדה ליד הרחבה, קוראה ראה את אימובילה עושה תנועה ברחבה, העביר לו כדור רוחב ומלך שערי הסרייה A כבש בקלות. 0:1 ללאציו.

דקה 23: גול! לואיז פליפה הגיע בתזמון מצוין לכדור קרן ונגח כדור אלכסוני שנעצר ברשת. 0:2 ללאציו.

דקה 71: גול! ג'יו ריינה שנכנס כמחליף, העביר כדור רוחב והולאנד הפציץ מ-12 מטרים לרשת העליונה. דורטמונד מצמקת ל-2:1.

דקה 76: גול! אימובילה קיבל כדור עומק והעביר רוחב בשמאל למרכז הרחבה, ואקפה אקפרו הגיע מאחור ובעט מקרוב פנימה. 1:3 ללאציו.



זניט סנט פטרסבורג - קלאב ברוז' 2:1

ניצחון גדול לקבוצה הבלגית, אחרי שבעונה שעברה היא סיימה את שלב הבתים עם שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. ברוז' הייתה יותר מסוכנת עוד לפני שהסכר נפתח והנחילה הפסד מאוד מאכזב לזניט היומרנית, שבחישובים המוקדמים ספרה שלוש נקודות נגד הבלגים בבית.

דקה 63: גול! שחקני ברוז' צרו על השער הרוסי, שתי בעיטות נבלמו ממש בתוך רחבת החמש, אבל לבסוף עמנואל דניס הגיע לריבאונד בפעם השלישית ומצא את הרשת משני מטרים. 0:1 לברוז'.

דקה 74: גול! לוברן בעט חזק מ-25 מטרים היישר לקורה, הכדור ניתז לגבו של השוער האורח הורבאט ומשם לרשת. זה שער עצמי של האמריקאי וזניט משווה ל-1:1.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה ברוסיה. זניט יצאה קדימה כדי לכבוש שער ניצחון והפקירה את החלק האחורי, ברוז' יצאה למתפרצת ורוד פורמר הכניס כדור רוחב ששארל דה קטלאר דחק מקרוב פנימה. 1:2 לברוז'.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה, כובש פנדל מול פרנצווארוש. רויטרס
שטוח ופנימה. מסי כובש/רויטרס

בית ז'

דינמו קייב - יובנטוס 2:0

שלוש נקודות חשובות ליובנטוס, אחרי שבסוף השבוע היא שוב שמטה נקודות בליגה. אלברו מוראטה אמנם לא היה מהשחקנים הבולטים של יובנטוס, אבל הוא כאן כדי לכבוש וזה בדיוק מה שהוא עשה, עם שערים בדקה ה-46 ובדקה ה-84. אלופת איטליה הייתה עדיפה ויותר מסוכנת ב-70 הדקות הראשונות, אבל הבטיחה את הניצחון בשלב מאוחר. דינמו יצאה קדימה ב-20 הדקות האחרונות, הצליחה ללחוץ את היריבה שלה לאחור, אבל נחשפה מאחור וספגה.

דקה 46: גול! ראמזי הוריד לקולוסבסקי שבעט שטוח, בושאן הדף לא טוב למרכז ומוראטה עט על הריבאונד וכבש מקרוב. 0:1 ליובנטוס.

דקה 84: גול! קואדרדו הגביה מימין, מוראטה ניצל חולמנות של השומר שלו ועם צעד ראשון מהיר, הקדים אותו ונגח בחדות פנימה. שער של חלוץ חוד אמיתי ו-0:2 ליובנטוס.

ברצלונה - פרנצווארוש 1:5

ברצלונה פתחה את המשחק לא טוב ושחקניה נראו כבויים ואפילו חסרי חשק. ב-19 הדקות הראשונות פרנצווארוש הספיקה לכבוש שער שנפסל בגלל נבדל קטן ולהפציץ לקורה, אבל מסי כבש בפנדל בדקה ה-27 ואחר כך משהו השתחרר והתעורר אצל המארחת. הארגנטינאי התחיל להיות יותר מעורב, טרינקאו ופאטי הראו ניצוצות, דה יונג ניווט היטב ובדקה ה-42 השת"פ בין השניים האחרונים הביא להכפלת התוצאה.

ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה ברצלונה ממש רקדה על המגרש והזכירה את ימי הטיקי-טאקה. השחקנים במדי הבלאוגרנה עשו משולשים, נהנו להניע את הכדור ועלו ל-0:3 (קוטיניו, 52), אבל בדקה ה-70 ג'רארד פיקה ספג אדום והורחק, כך שהוא לא ישחק נגד יובנטוס בשבוע הבא. פרנצווארוש צימקה מהנקודה הלבנה והפעילה לחץ של רבע שעה, אבל מתפרצת שבסיומה פדרי כבש שער בכורה בברצלונה (82), סגרה את הסיפור סופית ודמבלה חתם לפני הסיום.

דקה 27: גול! מסי חדר לרחבה יפה ונפל אחרי מגע עם אחד משחקני ההגנה. השופט שרק לפנדל ובניידת ה-VAR לא גילו התנגדות. הארגטינאי בעט מהנקודה הלבנה שטוח וקבע 0:1 לברצלונה.

דקה 42: גול! דה יונג ניהל התקפה סבלנית של ברצלונה עד שזיהה חור בהגנה האורחת ותנועה של פאטי לעומק. ההולנדי הקפיץ כדור מדויק לשחקן הכנף וזה בעט מהאוויר פנימה. 0:2 לברצלונה.

דקה 52: גול! מסי משך אליו שלושה שחקנים בתוך הרחבה ומסר לפאטי, שהעביר מיד עם העקב לקוטיניו. הברזילאי השתלט ובעט מ-12 מטר שטוח ולרשת. יופי של שער קבוצתי והתוצאה כבר 0:3 לברצלונה.

דקה 70: גול! פיקה תפס בחולצתו של נגואן הפעלתן בתוך הרחבה והורחק. איגור חראטין בעט את הפנדל פנימה ופרנצווארוש צימקה ל-3:1.

דקה 82: גול! דמבלה השאיר אבק להייסטר באגף ומצא את פדרי, שבעט שטוח וחזק והכניע את דיבוש. שער בכורה לקשר בן ה-17 במדי ברצלונה וזה 1:4.

דקה 90: גול! מסי שוב משך את כל ההגנה הלבנה אליו בתוך הרחבה וזיהה את דמבלה החופשי, שכבש בקלות בבעיטה חזקה. 1:5 לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully