וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטציה לפני הקלאסיקו: פיאניץ' יפתח לראשונה מול פרנצווארוש

עודכן לאחרונה: 19.10.2020 / 10:48

ברצלונה צפויה לחלק כוחות, הבוסני ששיחק עד כה 27 דקות בלבד ירוויח. סבאלטה: "הכדורגל חייב למסי תואר עם ארגנטינה"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

מיראלם פיאניץ' הספיק לשחק 27 דקות בלבד העונה בברצלונה, אולם בספרד מעריכים שהצ'אנס האמיתי הראשון שלו מתקרב. לאחר שעלה מהספסל ל-12 דקות מול ויאריאל, ישב על הספסל מול סלטה ויגו, עלה ל-15 דקות מול סביליה וישב על הספסל מול חטאפה בשבת, הקשר הבוסני עתיד לפתוח בהרכב מול פרנצווארוש בליגת האלופות.

לפי "ספורט", רונאלד קומאן צפוי לבצע רוטציה ולשלב את הקשר שהגיע מיובנטוס עם תום העונה שעברה בתמורה לארתור, ככל הנראה על חשבון פרנקי דה יונג או סרחיו בוסקטס. "פיאניץ' שלישי בסדר העדיפויות כרגע", נכתב, אולם כשהקלאסיקו באופק (יום שבת), וכשהיריבה חלשה, לפחות על הנייר, המאמן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב כדי לחלק את הכוחות.

על פי הערכות, פיאניץ' לא יפתח מול ריאל מדריד, אבל כן עשוי לקבל שוב את חולצת ההרכב במחזור השני של ליגת האלופות מול האקסית, יובנטוס.

מיראלם פיאניץ' שחקן ברצלונה מול ססאר שחקן אלצ'ה. רויטרס
בשעה טובה. פיאניץ'/רויטרס

מסי היה שחקן ההרכב היחיד שלא השתתף באימון אמש, כחלק מההכנה לשבוע העמוס. פאבלו סבאלטה, שהודיע על פרישה ממשחק לפני מספר ימים, נזכר ברושם הראשוני שלו מהפרעוש: "מאמן הנבחרת הצעירה הביא אותו למשחק בקולומביה. כולנו הופתענו מהיכולת שלו לעבור שחקנים אף שהיה כל כך קטן. אני זוכר משחק מול פרגוואי שהוא כבש שער מדהים, כולנו היינו המומים".

מגן העבר, ששיתף עם מסי פעולה בנבחרת ארגנטינה, מתפלל לראות את חברו הטוב מניף את גביע העולם: "הכדורגל חייב לליאו תואר בנבחרת. אבל זה עדיין לא ישנה את שאלת השחקן הטוב מכולם - הוא הטוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully