וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה שחזרה שיא של 90 שנה, בארקלי: "מקדיש את הגול לרופא"

הקבוצה של דין סמית' נותרה מושלמת אחרי 4 משחקים לראשונה מאז 1930, כובש שער הניצחון חושף: "הייתי פצוע ולא הייתי אמור לשחק"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

לא ליברפול, לא מנצ'סטר סיטי וגם לא צ'לסי - דווקא אסטון וילה העולה החדשה היא הקבוצה היחידה המושלמת בפרמיירליג אחרי חמישה מחזורים. הקבוצה של דין סמית', לה יש משחק חסר עדיין, הייתה בדרך ל-0:0 הראשון העונה, אבל שער של רוס בארקלי הרכש מצ'לסי בתוספת הזמן סידר לה 0:1 מתוק בחוץ על לסטר ושמר עליה מושלמת וכל זה אחרי שבמחזור הקודם היא רמסה את ליברפול 2:7 באחד המשחקים המפתיעים בתולדות הפרמיירליג.

עד כמה נדירה הפתיחה הזו של וילה? הקבוצה מבירמינגהאם ניצחה את ארבעת מחזורי הפתיחה בפרמיירליג לראשונה זה 90 שנה. בפעם הקודמת שזה קרה (בעונת 1930/31) אגב, הקבוצה סיימה במקום השני. וילה שמרה על שער נקי בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמיירליג, אחרי שלא עשתה זאת ב-19 משחקי החוץ שקדמו לזה בצ'מפיונשיפ. אגב, רוס בארקלי כבש שני שערים בשתי הופעות במדי אסטון וילה, בדיוק אותה כמות שהוא כבש ב-42 הופעות בצ'לסי.

רוס בארקלי שחקן אסטון וילה חוגג שער, מאחוריו ברטרן טראורה. רויטרס
צ'לסי ויתרה עליו, וילה זכתה. רוס בארקלי אמש/רויטרס

בארקלי חשף לאחר המשחק שהוא היה בספק גדול בגלל פציעה בברך ואמר: "הייתי 50-50 השבוע, אבל הרופא שלנו עשה עבודה ממש טובה כדי להכשיר אותי. הוא אמר לי שאכבוש גול במשחק הזה והוא צדק, אני מקדיש לו את הגול. המאמן נותן לי לשחק ואני ממש נהנה פה".

אסטון וילה ממוקמת שנייה עם משחק פחות מאברטון המוליכה ובמחזור הקרוב מצפה לה "דרבי" של עולות חדשות נגד לידס של ביילסה שגם היא פתחה את העונה בצורה טובה והוציאה נקודה ממנצ'סטר סיטי במשחק הקודם שלה. האם המאזן הקודם של וילה יישמר? ביום שישי נדע.

עוד בוואלה!

אנגליה: ווסטהאם חזרה מ-3:0 ל-3:3 מדהים מול טוטנהאם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully