וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם "מרוסקת", ברשת מלגלגים על הקאמבק העגום של גארת' בייל

התרנגולים בהלם אחרי ה-3:3 הדרמטי מול ווסטהאם, שהפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שחוזרת מפיגור 3:0 בשלב כל כך מאוחר. מוריניו: "חוסר המזל הגיע לנו". הוולשי החמיץ, ברשת לא ריחמו

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

עונת 2020/21 בליגה האנגלית שוברת את השיאים של עצמה. שיאו של עוד מחזור משוגע הגיע הערב (ראשון), כשווסטהאם הפכה פיגור מאוחר של 3:0 מול טוטנהאם, ל-3:3 ממש בדקה ה-94. בכך, הפכו הפטישים לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמצליחה לחזור מפיגור 3:0 מהדקה ה-81 ואילך, ולהיחלץ מהפסד. טוטנהאם, מנגד, עמדה על רצף של 87 ניצחונות במשחקים בהם הובילה בשלושה שערים (הפעם האחרונה שלא ניצחה - בספטמבר 2001, כשנכנעה 5:3 למנצ'סטר יונייטד).

לצד הטירוף, עסקו בממלכה גם בקאמבק העגום של גארת' בייל לתרנגולים: הוולשי שהגיע מריאל מדריד עלה לבכורה המחודשת כמחליף בדקה ה-72, 2,709 אחרי משחקו האחרון במדי טוטנהאם, סיפק החמצה גדולה וראה כיצד ווסטהאם משלימה קאמבק מדהים. צירוף מקרים? סביר להניח, אבל ברשת בכל זאת לא ריחמו:

"כדורגל", סיכם ז'וזה מוריניו את הטירוף. "אני יכול לנתח את המחצית השנייה, אבל אני מעדיף להגיד שמה שקרה זה כדורגל, ולשבח את האמונה של ווסטהאם. זה לא קל להיות בפיגור 3:0 ולהמשיך להאמין. הם היו ברי מזל, אבל המזל הזה מגיע להם. אנחנו היינו ברי מזל, ואולי גם לנו חוסר המזל הזה מגיע. המשחק היה בשליטה שלנו. הארי קיין יכול היה לכבוש את הרביעי, גארת' בייל יכול היה להרוג את המשחק, אבל זה הכדורגל. המשחק הזה היה לנו בכיס, ואיבדנו שתי נקודות. בדיוק כשהיינו בשליטה מוחלטת ספגנו את הראשון, ואז ווסטהאם החלה לקבל ביטחון. החבר'ה שלי לא היו מספיק חזקים מבחינה פסיכולוגית".

יונג-מין סון השמיע דברים דומים: "אנחנו מרוסקים, הגיע לנו לקחת שלוש נקודות. אנחנו בהלם. זה הכדורגל, זה לא צריך לקרות אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להיות מרוכזים עד השריקה לסיום. אני לא רוצה להרגיש אף פעם את התחושה הזו, אבל זה לקח טוב עבורנו. אני עצוב מאוד ומרגיש כאילו הפסדנו".

שחקן ליברפול לשעבר ופרשן BBC בהווה סטיבן וורנוק לא צופה שטוטנהאם תיאבק על האליפות העונה - לא ככה: "מה שראינו במחצית השנייה זה שהם פגיעים מאוד בהגנה, והאופי של השחקנים לא מספיק חזק. אין לי מילים".

מנגד, דייויד מויס חגג עם פריצה לדשא שהזכירה את מוריניו בימיו הגדולים. "זה אחד מאותם רגעים שלא קורים בדרך כלל בכדורגל", אמר בסיום. "זו היתה הופעה טובה מאוד של השחקנים, שהצליחו לחזור למשחק. פיגרנו 3:0 במחצית אבל שיחקנו היטב, לא חשבנו שצריך לשנות שום דבר. מאז חידוש הליגה אנחנו קבוצה אחרת לגמרי. אנחנו מבקיעים הרבה, אבל צריך לנסות ולחזור לשמור על רשת נקייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully