וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר ומנצ'סטר יונייטד התאוששו: "זה טירוף, מחזור רביעי ומדברים על משבר גדול"

יונייטד ניצחה 1:4 את ניוקאסל, מגווייר כבש וטען שהלחץ מוגזם: "הצלחנו לענות לחלק מהביקורות". סולשיאר מסביר למה פוגבה לא פתח, וטען: "העונה שלנו התחילה היום"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

הארי מגווייר עבר ימים לא קלים, כשאחרי השישייה שספגה ההגנה של מנצ'סטר יונייטד גם הורחק במדי נבחרת אנגליה, ובלם ה-80 מיליון ליש"ט כבר הפך רשמית לבדיחה - אבל אתמול (שבת) הוא כבש שער בנגיה, ועזר להוסיל את מנצ'סטר יונייטד לניצחון 1:4 על ניוקאסל, ניצחון שמשחרר הרבה מאוד לחץ מהמאמן אולה גונאר סולסשיאר, שבימים האחרונים כבר דובר על פיטוריו ואף הועלו שמות של מחליפים.

מגווייר מכחיש שיש משבר, וטוען שהדיבורים מסביב מוגזמים. "זה טירוף", אמר הבלם, "כי אנחנו רק כמה משחקים מתחילת העונה, וזה נראה כמו משבר גדול. זה המשחק הרביעי של העונה. הפסדנו פעמיים. היו לנו שתי הופעות נוראיות ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. למועדון לא מגיע שניראה ככה. בדקנו עם עצמנו, ואנחנו עובדים קשה. יש פה חבורה נהדרת, ידענו שאנחנו חייבים להתאושש, וזה היה ניצחון חשוב עבורנו. הצלחנו לענות לחלק מהביקורות, אבל יש עוד דרך ארוכה".

הארי מגווייר חוגג שער שכבש לזכות מנצ'סטר יונייטד. Stu Forster, GettyImages
כמה זה היה חשוב. מגווייר/GettyImages, Stu Forster

מגווייר טוען ש"אנחנו קבוצה צעירה, אבל לא נרצה להשתמש בזה כתירוץ. את העונה שעברה סיימנו טוב, והעונה ציפינו לעשות דברים גדולים. זה אנחנו ששמים על עצמנו ציפיות ולחץ. היה מאכזב לפתוח ככה את העונה, אבל היום נתנו הופעה גדולה, והיינו צריכים את זה, תחת הלחץ".

ומה לגבי פול פוגבה? הצרפתי שיחק לאחרונה לא מעט במדי נבחרת צרפת, ואתמול לא פתח בהרכב של מנצ'סטר יונייטד. הוא עלה מהספסל בדקה ה-69 במצב של 1:1, ובדקות שלו על הדשא יונייטד הצליחה לכבוש את שלושת השערים שהעניקו לה את הניצחון. "היו לו בעיות בגב ובירך כשהוא היה עם הנבחרת", אמר סולשיאר על פוגבה, "מצפים לנו משחקים גדולים בקרוב. כל אחד שעולה חייב לתת תפוקה. אנ מרוצה מאוד בשבילו".

סולשיאר הודה ש"זו תוצאה מצוינת עבורנו, הראנו הרבה אופי להתאושש ככה, כשאנחנו מובלים על ידי הקפטן מעורר ההשראה שלנו. העונה שלנו התחילה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully