וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: הלייקרס עשויים לנסות לצרף את דרק רוז

האלופה כבר חיזרה אחר ה-MVP לשעבר בשלהי העונה שעברה, אך סירבה לוותר על קייל קוזמה. הפעם, נטען, העסקה עשויה לצאת לפועל

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

לאחר הזכייה הנהדרת באליפות, לוס אנג'לס לייקרס יכולה לנוח כעת ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה. אף אחד עדיין לא יודע מתי תצא לדרך, אולם בארצות הברית מעריכים שהלייקרס יגיעו חזקים עוד יותר לעונה הבאה.

שמו של כריס פול כבר הוזכר, אולם בארצות הברית העלו הערב (ראשון) שם של רכז וותיק נוסף שעשוי למצוא עצמו לצד לברון ג'יימס ואנתוני דייויס: דרק רוז. האלופה הביעה עניין ברכז דטרויט באמצע העונה שעברה, ואף הציעה את אלכס קארוסו ובחירת דראפט עבורו, אולם הפיסטונס דרשו את קייל קוזמה והעסקה נפלה.

הפעם הסיפור עשוי להיות אחרת. חוזיהם של רייג'ון רונדו וקונטביוס קלדוול פופ הגיעו לסיומם ולא ברור האם ישובו לעונה נוספת, ועל כן הלייקרס עשויים להסכים לשלם מחיר מעט גדול יותר עבור ה-MVP לשעבר, שהעמיד אשתקד ממוצעים מצוינים של 18.1 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק.

שחקן דטרויט פיסטונס דרק רוז מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס. AP
ישתפו פעולה? רוז ודייויס/AP

"שני הצדדים היו הססנים בינואר שעבר", אמר אחד הנג'רל מנג'רים בליגה לאתר Heavy.com. "אני לא חושב שהלייקרס רצו לבצע מהלך גדול, כי חשבו שישיגו מישהו ששוחרר והפך שחקן חופשי. אני לא חושב שהפיסטונס רצו לבצע מהלך, כי דרק היה שמח שם. היה עניין, אבל לא עניין גדול. עכשיו הכל השתנה, שתי הקבוצות בעמדה בה עסקה נראית מאוד הגיונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully