וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משערים: אנתוני דייויס יישאר בלייקרס, דווייט הווארד יעזוב, כריס פול יגיע?

בתקשורת המקומית מנתחים את האלופה בימים שאחרי הזכייה: לברון רוצה שפול יגיע, הסנטר מבוקש בגולדן סטייט. וגם: המועמד המוביל לזכייה בתואר ה-MVP בעונה הבאה

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

בארצות הברית מתחילים להתרגל לימים נטולי כדורסל מה-NBA, ועוסקים, איך לא, בדיווחים, שמועות ורכילויות. על פי מספר דיווחים בתקשורת המקומית, האלוף הטרי עם לוס אנג'לס לייקרס, אנתוני דייויס, צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצה מעיר המלאכים ולהמשיך עם לברון ג'יימס לפחות לעונה אחת נוספת. עוד טוענים בארצות הברית שכריס פול עשוי להגיע לפרויקט של לברון ב-LA בעוד שדווייט הווארד עשוי לעזוב. ויש גם חדשות על לוקה דונצ'יץ'.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר כריס פול לפני שחקן יוסטון רוקטס אריק גורדון. GettyImages
יחבור ללברון ודייויס בעיר המלאכים? פול/GettyImages

אחרי חגיגות צבעוניות שנמשכו ימים ארוכים, בלוס אנג'לס לייקרס מתחילים אט אט לחזור לקרקע ולהתכונן לעונה הבאה. על פי מספר דיווחים בארצות הברית, כולל של שאמס צ'רניה מהאתלטיק, כוכב הקבוצה, אנתוני דייויס, שסיים את חוזהו בתום העונה, לא ישתמש באופציה שבה הוא מחזיק לעונה נוספת בגובה 28.7 מיליון דולר, אלא יחתום על חוזה חדש בקבוצה ויישאר עם לברון ג'יימס לפחות לעוד עונה. "דייויס יכול לחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים בשווי 200 מיליון דולר, אבל לא נראה שהוא יבחר בדרך הזו", כתב צ'רניה. "נראה שהוא יעדיף לחתום על חוזה לשנתיים בגובה 68 מיליון דולר, כשהשנה השנייה היא בגדר אופציה.

האם גם כריס פול יגיע לאלופה? על פי דיווחים נוספים בתקשורת האמריקאית, לברון היה רוצה מאוד שרכז אוקלהומה סיטי יצטרף אליו בפרויקט המסקרן. "כריס פול ישמח להגיע ללוס אנג'לס", צוטט גורם המקורב לפול בתקשורת האמריקאית. "זה יהיה חלום שמתגשם עבורו. לברון סומך ומחזיק ממנו מאוד, הם יפרחו יחד. נכון שזה נראה כמו סיכון לא קטן, אבל לפעמים צריך לקחת סיכונים גדולים כדי להצליח. גולדן סטייט עשו זאת, אז למה שהלייקרס לא יצליחו?".

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא דווייט הווארד, שחזר לחיים בלוס אנג'לס לייקרס אחרי כמה עונות בינוניות בליגה הטובה בעולם. הווארד, שזכה לראשונה באליפות, עשוי להגיע דווקא לגולדן סטייט אחרי שסיים את חוזהו אצל האלופה. "הלייקרס והווארד מנהלים מגעים על חוזה חדש", מדווח צ'רניה בנושא. "אך קיים סיכוי שהוא יגיע לווריירס". לאחרונה טען כוכב גולדן סטייט סטף קרי שקבוצתו זקוקה לסנטר גדול מימדים, והווארד יכול להיות זה שישלים את הפאזל.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
ה-MVP הבא? דונצ׳יץ׳/GettyImages

על פי מספר סוכנויות הימורים בארצות הברית, כוכב דאלאס מאבריקס, לוקה דונצ'יץ', פייבוריט לזכות בתואר ה-MVP בעונה הבאה. דונצ'יץ', שרשם בעונתו השנייה בליגה הטובה בעולם ממוצעים מדהימים של 28 נקודות למשחק, 9.4 ריבאונדים ו-8.8 אסיסטים, מקדים ברשימה את יאניס אנטטקומפו שנמצא במקום השני, את סטף קרי השלישי ואת לברון ודייויס שחולקים יחדיו את המקומות הרביעי והחמישי. קוואי לאונרד, קווין דוראנט, דמיאן לילארד, ג'ייסון טייטום וניקולה יוקיץ' סוגרים את העשירייה הראשונה.

טרגדיה ביוסטון. ברנט "בי. ג'יי" ג'ונסון, שהיה שייך למערך הסקאוטינג של הקבוצה בשנים האחרונות, מת בתאונת אופניים בגיל 65. "הוא רכב על אופניו בכביש שעבר שיפוצים. הוא איבד שיווי משקל ונפל. צוותי הרפואה טוענים שהוא שבר את מפרקתו בעקבות הנפילה", אמרה בעצב קלודט אשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully