וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מורי עוזב את יוסטון, הבאקס יסכימו לטרייד על יאניס?

הג'נרל מנג'ר מסיים את תפקידו ברוקטס לאחר 13 שנים. ב-ESPN קוראים למילווקי להיפרד כבר עכשיו מהיווני במקום "לקוות שיאריך חוזה"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

לאחר שנפרדה ממאמנה מייק ד'אנטוני, צפויה יוסטון רוקטס להיפרד גם מהג'נרל מנג'ר שלה דריל מורי. בנוסף דווח כי סגן הנשיא של הארגון רפאל סטון יעזוב גם הוא. כזכור, הקבוצה הודחה העונה בחצי גמר המערב מול הלייקרס, זאת לאחר שבארבע השנים האחרונות הודחה שלוש פעמים באותו מעמד ועוד פעם אחת במעמד גמר המערב מול גולדן סטייט.

מורי מונה לתפקיד הג'נרל מנג'ר ברוקטס ב-2007. באוקטובר 2019 עלה שמו לכותרות לאחר שהביע תמיכה במפגינים בהונג קונג שלטענתו דוכאו על ידי ממשלת סין, וספג ביקורת קשה מכיוון סין, וגם מבכירים בליגה עצמה.

דריל מורי ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
עוזב לאחר 13 שנים בתפקיד. מורי עם הארדן/AP

חמישה ימים מאז הסתיימה באופן רשמי עונת ה-NBA ועונת המלפפונים של הפוסט סיזן יצאה לה לדרך בקול תרועה רמה. השאלה החמה שעומדת על הפרק היא: מה יעשה יאניס אנטטוקומפו? הגריק פריק צפוי לסיים בקיץ הבא את חוזהו עם מילווקי באקס, וקבוצות הליגה כבר מתחילות להיערך לעדכון ושינוי הסגלים שלהם בהתאם כדי להנחית את ה-MVP של העונה הסדירה בשתי העונות האחרונות. גולדן סטייט ווריירס הוזכרה כמי שמעוניינת מאוד להעביר לשורותיה את יאניס, כשגם דאלאס ומיאמי בתמונה. יש לציין שהשחקן עצמו הביע לא אחת נכונות לחדש את חוזהו עם הבאקס.

בתקשורת האמריקאית תהו האם לא יהיה נכון מבחינת מילווקי לעשות טרייד עבור הכוכב, כדי שלא יווצר מצב בו הוא עושב אותם ללא כל תמורה בקיץ 2021. "האם הסיכון הזה שווה עבורם?", תהתה פרשנית ESPN ראמונה שלברן. "האם באמת עדיף לבאקס לשחק איתו בעונה הקרובה ופשוט לקוות שהוא יאריך את חוזהו בתום העונה, או שאולי עדיף להם להעביר אותו? אם כן, לאיזו קבוצה יש החבילה המתאימה? לדעתי הווריירס היא הקבוצה הזו".

שלברן הסבירה את עמדתה: "לגולדן סטייט יש שחקנים טובים להעביר בתמורה, יש להם השנה את בחירה מספר 2 בדראפט, ויש להם את הבחירות של מינסוטה בקיץ הבא ובקיץ שלאחר מכן. אפילו אפשר לדבר על דריימונד גרין או קליי תומפסון כחלק מעסקת חבילה שתנחית את יאניס בגולדן סטייט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully