וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ESPN טוענים: גולדן סטייט לא צפויה לקחת את דני אבדיה בבחירה השנייה

על פי מומחה הדראפט מייק שמיץ, הווריירס ככל הנראה יעדיפו את ג'יימס ווייסמן, אף ש"הגיוון של אבדיה תפור עליהם"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

קצת פחות מחודש נותר עד דראפט ה-NBA, ובארצות הברית ממשיכים לנסות ולחזות מה תעשה גולדן סטייט, שמחזיקה בבחירה השנייה. בעוד שמו של דני אבדיה הוזכר לא פעם, ב-ESPN טוענים היום (שישי) כי לווריירס יש דווקא מועמד אחר: ג'יימס ווייסמן, הסנטר (19, 2.16 מ') שהספיק לשחק שלושה משחקים בלבד במכללת ממפיס אשתקד.

לפי מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ, "סוכנים ומנהלים ברחבי הליגה חושבים שווייסמן הוא הבחירה הכי הגיונית, אם הווריירס יחליטו לשמור את הבחירה שלהם. סטיב קר אמר באופן פומבי שהקבוצה שלו זקוקה לזריקת אתלטיות, ו-ווייסמן הוא אחד הסנטרים הפיזיים המרשימים ביותר שראינו. הוא אולי לא מוכן לגמרי, אבל הווריירס רוצים למלא את הצורך שלהם בסנטר ולבחור אבן פינה לעתיד. ווייסמן עונה על שני הצרכים הללו".

אופציה נוספת של גולדן סטייט היא לבצע טרייד על הבחירה, ולרדת מהמקום השני למקום נמוך או יותר. "דני אבדיה, טייריס הליברטון, אייזק אוקורו, אובי טופין ואונייקה אוקונגוו כולם מתאימים היטב לסגל של הווריירס", הוסיף שמיץ, "אבל התחושה הכללית בליגה היא שגולדן סטייט תנסה לבצע טרייד ולרדת למקום נמוך יותר, לפני שתבחר מישהו מהם במקום השני. הם צריכים לראות מה ייצא להם ממהלך כזה, שיאפשר להם להתחזק בשחקן שיעזור להם לנצח עכשיו".

View this post on Instagram

We just wanna get better ??-??

A post shared by Deni Avdija (@deniavdia8) on

שמיץ הוסיף וכתב כי "אבדיה הוא פורוורד שיוצר מיס-מאצ'ים והגיוון שלו תפור על הכדורסל של הווריירס", אולם ספק אם גולדן סטייט תהמר עליו כבר בבחירה השנייה.

לא רק גולדן סטייט - גם מינסוטה, שתבחר ראשונה, שוקלת לבצע טרייד. "ברחבי הליגה טוענים שהטימברוולבס מקיימים שיחות ערות ויש להם מספר אופציות על הבחירה הראשונה", כתב מומחה הדראפט ג'ונתן גבעוני. על פי כל ההערכות, "לאמלו בול ואנתוני אדוארדס הם המועמדים ההגיוניים ביותר אם מינסוטה לא תבצע טרייד - אבל קשה לחזות מה הם יעשו".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully