וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "יש לי קליעה נהדרת, זה עניין של זמן עד שכולם יראו את זה"

הכישרון הישראלי הפגין ביטחון רב בסבב ריאיונות עם התקשורת האמריקאית: בעיית הקליעה ("שוכחים שאני צעיר"), היעדים האפשריים ("לא אכפת לי לאיזו קבוצה אגיע"), הגעגועים לספרופולוס ("האמין בי מהרגע הראשון") והלמידה מאמארה סטודמאייר ("הייתה לו סבלנות אליי")

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

דני אבדיה ממשיך להתכונן בארצות הברית לדראפט ה-NBA שייערך ב-18 בנובמבר. הלילה (בין רביעי לחמישי) התראיין הכישרון הישראלי הצעיר לתקשורת האמריקאית במסגרת אירוע הקומביין המסורתי, בו משתתפים השחקנים הבכירים במחזור.

"לא הייתי בקשר עם אף קבוצה עדיין", אמר אבדיה כשנשאל על האפשרות שיגיע לניקס. "הניקס קבוצה טובה וצעירה, לא אכפת לי להצטרף לאף קבוצה, אני רק נרגש לקחת את המשחק שלי לרמה הבאה. אני אעבוד הכי קשה שאוכל בכל קבוצה שאשחק בה".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
הרבה ביטחון. דני אבדיה/דני מרון

סימן השאלה הגדול סביב אבדיה נוגע ליכולת הקליעה שלו, בעיקר בשל אחוזי העונשין והשלשות שלא תמיד יציבים. אבדיה התייחס לכך בהרחבה. "אני חושב שזה עניין של זמן עד שאקלע למעלה מ-70 אחוז מהעונשין", אמר. "הכול בראש שלי. אני אגיע לשם, גם אם אצטרך לזרוק 3,000 זריקות עונשין ב-12 בלילה כדי לעשות את זה".

על הקליעה מהשלוש הוסיף: "הרבה אנשים שלא משחקים כדורסל מקצועני לא מבינים משהו לגבי קליעה. לא תמיד טכניקה היא האלמנט החשוב. טכניקת הזריקה שלי טובה, ואני מרגיש שלפעמים שוכחים שאני צעיר. שיחקתי בקבוצה עם המון שחקנים מנוסים, עם הרבה לחץ, עם הרבה אוהדים. שיחקתי דקות ספורות. לפעמים הרבה, לפעמים פחות. זה גרם לי לעליות וירידות בקליעה מבחוץ. לקראת סיום העונה הרגשתי הרבה יותר עם הקליעה שלי. הביטחון שלי עלה, וגם החברים לקבוצה סמכו עליי יותר. אני מסוגל לקלוע, אני קלע נהדר. אם לא הייתי מסוגל לקלוע, לא הייתי זורק שלשות. אבל אני תמיד משוכנע שאני מסוגל לקלוע".

על האופי התחרותי שלו אמר: "אני לא אוהב לדבר על עצמי, זה לא אני. אני אחד שמשתדל לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה שלו ובסופו של יום, אני אוהב לנצח. קשה לי מאוד להפסיד, ואתן בכל משחק 100 אחוז כדי לנצח. אני צריך לעבוד על המון אספקטים במשחק ולהשתפר בהכול, ולכן אני עושה את זה, לא מדבר על זה".

עוד בוואלה!

היא רק רוצה לרקוד: האם דני אבדיה יעזור לשיקגו לחזור לימי הזוהר?

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב עם אמארה סטודמאייר. דני מרון
המנטור. אבדיה עם אמארה סטודמאייר/דני מרון

אבדיה סיפר על הניסיון שצבר במכבי תל אביב. "זאת הייתה סיטואציה מצוינת עבורי. שיחקתי עם הרבה שחקני NBA לשעבר, הרבה שחקנים מנוסים מאוד. היורוליג היא הליגה השנייה בטיבה בעולם, ואני שמח שהייתה לי הזדמנות לשחק שם. אני חושב שזה ייתן לי יתרון ב-NBA".

על שיתוף הפעולה עם אמארה סטודמאייר בעונה החולפת: "אמארה היה חבר נהדר לקבוצה, הייתה לו הרבה סבלנות לצעירים. היו לנו יחסים מצוינים, אנחנו חברים קרובים ולמדתי ממנו המון בשנה הזאת. אני שמח שהוא הגיע למכבי תל אביב ושהייתה לי את ההזדמנות ללמוד ממנו".

על יאניס ספרופולוס: "הוא האמין בי מהרגע הראשון. כל צוות האימון במכבי תל אביב עזר לי המון, אתגעגע אליהם".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully