וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "השחקנים הביאו את הניצחון כמו גדולים"

22.10.2020 / 22:10

מאמן הפועל באר שבע שיבח את שחקניו אחרי ה-1:3 על סלביה פראג: "ניצחנו יריבה ברמה מאוד גבוהה. ז'וזואה ואקולטסה שחקני הכרעה, שמח מאוד שנשארו". על הנבחרת: "מחמיא, אבל אני מרוכז בקבוצה". ז'וזואה: "היה קשה 17 ימים בלי להתאמן"

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

שלושה שבועות לאחר המשחק האחרון שלה, שבה הערב (חמישי) הפועל באר שבע לכר הדשא - הפעם במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, אותו פתחה בצורה מושלמת עם 1:3 "ביתי" על סלביה פראג באצטדיון המושבה. מחזיקת הגביע הישראלית היתה פחות מסוכנת מהיריבה הצ'כית בפתיחה, עלתה בכל זאת ליתרון בדקה ה-45 מרגלי ג'ונתן אגודלו, אך ספגה מרגלי לוקאש פרובוד בדקה ה-75. ואז, כשנדמה היה שבאר שבע עלולה להפסיד, הגיע לאלטון אקולטסה, שכבש צמד בזק נהדר (86, 88) בדרך לניצחון גדול. בהתחשב בהכנה הקשה, בנגיף הקורונה שהתפשט בקבוצה ובשבועות הארוכים ללא משחקים, יוסי אבוקסיס יכול להיות מאושר - בעיקר מהתוצאה, וכמובן שגם מהאופי. ביום ראשון כבר מצפה לו משחק ליגה מול מכבי תל אביב.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ז'וזואה. דני מרון
פתיחה מושלמת לשלב הבתים/דני מרון

המאמן יוסי אבוקסיס פרגן בסיום לשחקנים שלו: "הקרדיט שלהם, מגיע להם. ניצחנו פה קבוצה ברמה מאוד גבוהה, אחרי שידענו לשמור אותם על לא יותר מדי מצבים. זו קבוצה שבדרך ככל כובשת הרבה. גם לנו לא היו הרבה מצבים, אבל ידענו לנצל אותם. ז'וזואה ואקולטסה הם שחקני הכרעה, אני שמח מאוד שהם נשארו. אמרתי לשחקנים שמהערב הזה יזכרו את התוצאה, לא את מה שהיה לפני. גם אני הייתי בחוסר ודאות לפני כן, היו לנו כל הסיבות בעולם למה לא להיות טובים. שחקנים מעולפים בחדר ההלבשה בגלל הקורונה. אמרתי להם שבסוף הערב יזכרו רק את התוצאה ולכן אני מאוד מחמיא לשחקנים על המאמץ. הם הביאו את הניצחון כמו גדולים".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם ז'וזואה. דני מרון
"שחקנים היו מעולפים בחדר ההלבשה בגלל הקורונה". יוסי אבוקסיס/דני מרון

עוד אמר אבוקסיס: "מגיע כל הכבוד להנהלה שלנו על העבודה שנעשתה כדי שכולם ישחקו וישתתפו במשחק. אם היינו מפסידים היו מבקרים את שיטת שלושת הבלמים. עכשיו יגידו שזה מצליח. אני משחק לפי איך שמתאים, על פי היריבה. חיזוק? אם נמצא איזה ישראלי בחלון הקרוב שייפתח, אולי נצרף אותו. אבל רק אם נדע שהוא משדרג אותנו".

על הזכרת שמו כמועמד לאמן את הנבחרת, אמר אבוקסיס: "זה מחמיא שמדברים עליי בהקשר של הנבחרת, אבל כולי בהפועל באר שבע ואני מאוד נהנה כאן".

בנוגע להקדמת משחק הליגה מול מכבי תל אביב: "הסבירו לי שהיינו חייבים לשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב כי לא היה תאריך אחר, ולכן התנצלתי".

הכוכב ז'וזואה התייחס לקאמבק אחרי הקורונה: "קשה לחזור, הייתי בבית 10 ימים וסך הכול 17 ימים בלי להתאמן. קשה לחזור ככה, אבל עבדנו קשה יחד כקבוצה, אנחנו בריאים וניצחנו במשחק הראשון. לא ידעתי אם אשחק, זה היה ככה כל השבוע ואתמול הייתי קצת עצבני כי אמרו לי שאני צריך לחכות עוד יום. הייתי במלון וחשבתי אם אשחק או לא, ואני שמח שיכולתי לשחק. הכי חשוב שניצחנו. יכולתי לעזוב בעונה שעברה, אבל רציתי להישאר בהפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully