וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד מכתיר את ג'וד בלינגהאם כ"סטיבן ג'רארד החדש"

חלוץ דורטמונד החמיא לכישרון בן ה-17 שהעדיף לעבור בקיץ לצהובים-שחורים, על אף התעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד, שפספסה גם אותו

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

במהלך השנה שעברה דובר רבות על רצונה העז של מנצ'סטר יונייטד להנחית את ארלינג הולאנד, עוד כשהיה שחקנה של זלצבורג. בסופו של דבר הכישרון הנורבגי חתם בדורטמונד, והשדים האדומים החמיצו את ההזדמנות לשים את ידם על היהלום. כעת, אותו הולאנד טוען כי הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר פספסה שוב בענק כשלא החתימה את שחקנה של בירמניגהאם בעונה החולפת - ג'וד בלינגהאם - אותו מכנה הולאנד "סטיבן ג'רארד החדש".

לאורך הקיץ אכן עלו לא מעט כותרות הקושרות את בלינגהאם לשדים האדומים, אך כמו במקרה של הולאנד, גם הקשר המחונן בן ה-17, נחת בסופו של דבר אצל הצהובים-שחורים והספיק לערוך שלוש הופעות במדיהם בבונדסליגה, ואף כבש שער ב-0:5 של קבוצתו על דואיסבורג בגביע הגרמני.

שחקנה של דורטמונד ג'וד בלינגהאם. GettyImages
סטיבי ג'י הבא? בלינגהאם/GettyImages

בסרטון שעלה בחשבון הטוויטר של בורוסיה דורטמונד חושף ארלינג הולאנד בפני חבריו לקבוצה את הנתונים שנקבעו להם במשחק הפיפ"א החדש מבית EA Sports, וכשהגיע לבלינגהאם התייחס אליו כ"סטיבי ג'י החדש".

בלינגהאם עצמו הסביר את הבחירה בדורטמונד מיד כשחתם וטען בפני רשת סקיי הבריטית כי היה לו מאוד קשה לעזוב את בירמינגהאם, בה גדל בכל מחלקות הילדים והנוער אך הסביר כי "צריך לקחת סיכונים בחיים ולנצל את ההזדמנויות שאתה מקבל. המעבר למועדון גדול כמו דורטמונד הוא עצום בשבילי. ההחלטה להגיע לכאן לא הייתה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully