וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני הקלאסיקו: ריאל מדריד איכזבה והפסידה 1:0 לקאדיס בבית

שבעה ימים לפני ברצלונה ובתחילתו של מרתון משחקים מאתגר, הקבוצה של זידאן ספגה הפסד היסטורי לעולה החדשה. אנתוני לוסאנו כבש את שער הניצחון בדקה ה-16, כוכבי הבלאנקוס הובכו, סרחיו ראמוס נפצע

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

לאחר שתמה פגרת הנבחרות, ארבעה משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור השישי בליגה הספרדית. את הסנסציה של הערב סיפקה קאדיס, שגברה 0:1 על ריאל מדריד בחוץ. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו, ורשמה ניצחון שני העונה. המחזור נפתח כשסביליה ספגה הפסד ראשון העונה, 1:0 לגרנאדה בחוץ.

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, ויניסיוס מאוכזבים. GettyImages
מה יהיה? ויניסיוס ובנזמה מתוסכלים/GettyImages

ריאל מדריד - קאדיס 1:0

משחק מאכזב מאוד לבלאנקוס, שבוע לפני הקלאסיקו ומיד עם תחילתו של מרתון המשחקים הצפוי להם בזמן הקרוב, עם שבעה משחקים ב-21 ימים. זינדין זידאן ערך שורה של שינויים בהרכב, אולי כחלק מניסוי וטעייה לקראת ברצלונה, ופתח עם טוני קרוס כקשר אחורי. אחרי מחצית אחת, היה ברור שזה לא עובד: ההגנה והקישור של ריאל נראו מבולבלים ונרפים, הרבו לאבד כדורים, וראו את העולה החדשה עוקצת שוב ושוב בהתקפות מתפרצות מסוכנות. את אחת מהן ניצל אנתוני לוסאנו כדי לכבוש את שער הניצחון של קאדיס בדקה ה-16, אחרי מסירה מצוינת של אלברו נגרדו הוותיק.

גם כשזידאן ביצע ארבעה חילופים במחצית, מעט מאוד השתנה. רק בעשר הדקות האחרונות הבלאנקוס התעוררו והתחילו לייצר מצבים ממשיים מול השער של קאדיס, אבל זה לא הספיק. ואם לא די בכך, היא קיבלה עוד סיבה לדאגה, כשסרחיו ראמוס נפצע במחצית הראשונה והוחלף. ריאל הודיעה שמדובר בפציעה לא רצינית, אבל בכל מקרה הקפטן לא יגיע בכושר אידיאלי לברצלונה. קאדיס הנחילה לריאל הפסד ראשון לעולה חדשה מאז 2007, וקיבעה את הסטטוס שלה כאחת מההפתעות המרעננות של פתיחת העונה בספרד, עם ניצחון חוץ שלישי בשלושה משחקים. זהו גם הניצחון הראשון אי פעם של קאדיס על ריאל מדריד, והראשון שלה עליה מאז מרץ 1990.

אנתוני לוסאנו, קאדיס, מול רפאל וראן, ריאל מדריד. AP
ניצחון מוצדק. אנתוני לוסאנו מול רפאל וראן/AP

מהלך המשחק

דקה 2: טוני קרוס איבד ברשלנות ברחבה של קורטואה, אבל הבעיטה של אלברו נגרדו נעצרה מהקו על ידי סרחיו ראמוס. מזל גדול לריאל.

דקה 7: הפתיחה המבולבלת של ריאל נמשכה. נגרדו העביר כדור עומק נהדר ללוסאנו, שבעט מתוך הרחבה לידיים של קורטואה.

דקה 14: החמצה כפולה של קאדיס המפתיעה. אלברו נגרדו נגח מ-10 מטרים החוצה, וחצי דקה לאחר מכן קאלה נעצר על ידי קורטואה אחרי שפרץ באין מפריע באגף ובעט למסגרת מ-20 מטר.

דקה 16: גול! קאדיס עלתה ליתרון מוצדק. נגרדו מסר מצוין ללוסאנו, שניצל כיסוי רע של ראמוס והקפיץ מעל קורטואה. 0:1 לעולה החדשה המפתיעה, ששלטה לגמרי עד השער.

דקה 30: ההגנה של ריאל שוב נחשפה במערומיה. לוסאנו שוב הגיע לאחד על אחד עם קורטואה, אבל הפעם בעט חלש והשוער הבלגי הדף.

דקה 35: סרחיו ראמוס ניצל מהרחקה. הבלם פגע בלוסאנו הפעלתן ללא כדור, השופט הסתפק בצהוב.

דקה 38: כמעט ה-1:1. וראן מצא את עצמו חופשי כדור קרן, אבל נגח מ-10 מטר ליד הקורה.

דקה 43: טיבו קורטואה הדף רע כדור רוחב פשוט, לוסאנו יכול היה להשלים צמד אבל התבלבל ובעט החוצה. החמצה גדולה של קאדיס.

שחקן ריאל מדריד איסקו מול שחקן קאדיס חואן קאלה. AP
מחצית ראשונה מאכזבת. איסקו/AP

דקה 46: זינדין זידאן המאוכזב יצא למחצית השנייה עם לא פחות מארבעה חילופים: אדר מיליטאו במקום סרחיו ראמוס שספג פציעה, קאסמירו במקום לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו על חשבון לוקאס ואסקס ופדריקו ואלוורדה על חשבון איסקו.

דקה 50: ריאל מדריד אישרה שראמוס ספג פציעה במחצית הראשונה, אולם לטענתה "לא מדובר בפציעה רצינית".

דקה 60: ריאל מדריד יזמה יותר וניסתה להשוות, אבל לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים.

דקה 78: בנזמה נשאר חופשי ברחבה והמשיך בנגיחה ליוביץ' המחליף שגלגל לרשת. השער נפסל בצדק בטענת נבדל של הצרפתי.

דקה 81: קארים בנזמה עם עוד מהלך חיובי. הפעם הצרפתי הפגיז את המסגרת מ-20 מטר, אבל הכדור זעזע את המשקוף.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם לואיס סוארס. רויטרס
150 גולים ב-197 הופעות. סוארס חוגג/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי שני 0:0 רצופים, הקולצ'ונרוס פנו לגולר הכי מוכח בסגל, לואיס סוארס כמובן. החלוץ האורוגוואי חזר היטב מפגרת הנבחרות עם שער שהתברר כמנצח בדקה השישית, אחרי בישול של מנואל סאנצ'ס. סוארס העלה את מאזנו ל-150 שערים בליגה הספרדית, ונדרש ל-195 הופעות בלבד כדי להגיע לכך. בשאר הזמן החבורה של דייגו סימאונה בעיקר שמרה על התוצאה, עד שבדקה ה-95 חתם יאניק קראסקו את התוצאה. הפסד שלישי ברציפות לקבוצה של אוסקר גרסיה הפסד שלישי ברציפות.

איבן ראקיטיץ' שחקן סביליה. Quality Sport Images, GettyImages
הפסד ראשון העונה ואחרי 18 משחקי ליגה ברציפות. ראקיטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

גרנאדה - סביליה 0:1

האנדלוסים עם הפסד ליגה ראשון אחרי 18 משחקים, מה שהיה שיא מועדון. ההפסד הקודם של סביליה היה 2:1 לסלטה ויגו אי שם ב-9 בפברואר, לפני קצת יותר משמונה חודשים, ביניהם גם הייתה הפסקת קורונה כמובן. גרנאדה עם 10 נקודות אחרי חמישה משחקים, סביליה על 7 מ-12 אפשריות.

ז'ואן ז'ורדן הפקיר את חבריו והותיר אותם עם עשרה שחקנים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי כניסה מכוערת בשחקן יריב ללא כדור. גרנאדה הצליחה לנצל את יתרון השחקן עד תום: יאנחל הררה כבש את השער של המארחת בדקה ה-82 בנגיחה מדויקת לפינה אחרי הגבהה של דימיטרי פולקייה מימין וקבע 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully