וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרגיל" של רונאלדו הרים גבות בפורטוגל, פרננדו סנטוס: "ספק אם הבדיקה הייתה תקינה"

אחרי שהמריא מפורטוגל לאיטליה עם אמבולנס אווירי כדי לקצר את תקופת הבידוד, הכוכב נאלץ לספק הסברים. מאמנו בנבחרת פורטוגל: "הוא שמר על הכללים, אין סיבה שיידבק"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

"התרגיל" של כריסטיאנו רונאלדו בניסיון לקבל אישור לשחק נגד ברצלונה וליאו מסי ב-28 באוקטובר, ממשיך להעסיק את הכדורגל העולמי. אמש (רביעי) טס רונאלדו שנדבק בקורונה מפורטוגל לאיטליה, כדי לקצר את תקופת הבידוד הנדרשת ממנו ואולי, רק אולי, להיות מוכן בזמן למשחק המסקרן של יובנטוס בליגת האלופות.

אמנם לא מדובר בהפרה רשמית של תנאי הבידוד, אבל מעבר הגבולות של רונאלדו בהחלט לא עבר בשקט. אין ספק שמדובר בפריבלגיה ששמורה לעשירים בלבד: רונאלדו טס לטורינו במטוס פרטי מיוחד עם ציוד רפואי תואם - מעין אמבולנס מוסק - שמופעל על ידי חברת תעופה מלוקסמבורג ועולה הון תועפות.

רבים בפורטוגל הרימו גבה לנוכח הטיסה של רונאלדו החיובי, שאושרה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים למרות הבעייתיות והמצב הייחודי, אבל הרשויות בפורטוגל דחו את הטענות. "הטיסה של הנוסעים שעלו למטוס היא באחריותם המלאה. בכל העולם מותר לאנשים לטוס גם אם הם חולי קורונה, ובלבד שהם עומדים בתנאים הנדרשים".

המטוס המיוחד ששימש את רונאלדו

המטוס הרפואי המיוחד שהטיס את כריסטיאנו רונאלדו מפורטוגל לאיטליה. מתוך "הסאן", צילום מסך
פריבילגיה ששמורה לעשירים בלבד. האמבולנס האווירי מבפנים/צילום מסך, מתוך "הסאן"
כריסטיאנו רונאלדו מעודד את נבחרת פורטוגל. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
את המשחק של פורטוגל הוא כבר ראה מטורינו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

את הניצחון 0:3 של פורטוגל על שבדיה אמש (רביעי) רונאלדו ראה כבר מביתו בטורינו, שם הוא מעביר את ימי הבידוד. הכוכב העלה תמונה שלו עם מדי הנבחרת כדי להביע תמיכה בחבריו, ושוחח אותם בשיחת וידאו בסיום.

מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס מופתע מהסיטואציה של רונאלדו, ואמר בסיום המשחק שהתפלא לשמוע שהכוכב הגדול שלו יצא חיובי בבדיקה. "עדיין יש לי ספקות רבים לגבי הבדיקות. אני לא מאמין שהנגיף יכול להתפשט בנבחרת, כי הייתה הקפדה יתרה על הכללים", אמר. "אם הייתה התפרצות של הנגיף בנבחרת, כנראה שהיא הייתה ממש חזקה כי השחקנים שמרו על ריחוק חברתי כל הזמן, עטו מסיכות והורידו אותן רק במקרה הצורך. אני בספק אם תוצאת הבדיקה של רונאלדו נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully