וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מדי נשים, יותר מדי מסיבות, יותר מדי בצקים: החרטות של עדיל ראמי

15.10.2020 / 12:32

ממרום 34 שנותיו, הבלם הצרפתי השנוי במחלוקת מוכן להודות שהנהנתנות עצרה אותו: "כשהייתי בכושר, אף חלוץ בעולם לא היה יכול עליי"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

גם היום, כשהוא בן 34 ושיאו מאחוריו, עדיל ראמי עדיין אחת הדמויות הכי צבעוניות והכי מסקרנות בכדורגל העולמי. הבלם הצרפתי ששיחק בולנסיה, מילאן, סביליה ומארסיי וזכה עם הטריקולור במונדיאל 2018, משחק כיום בבואבישטה הפורטוגלית ומרגיש שלאורך הקריירה לא מיצה את הפוטנציאל שלו עד תום. הסיבה העיקרית: החיבה המיוחדת לנשים ולאוכל.

"יכולתי להיות שחקן הרבה יותר מעוטר ומוצלח אם אורח החיים שלי היה בריא יותר", אמר ראמי ל"לה פיגארו" בריאיון לקראת פרסום ספרו האוטוביוגרפי, שצפוי לחשוף פרטים עסיסיים בין היתר על הזוגיות המתוקשרת שניהל עם פמלה אנדרסון. "היו לי כמה בעיות גדולות. יצאתי ליותר מדי מסיבות, שכבתי עם יותר מדי בחורות, והתייחסתי בקלות ראש למשקל שלי".

שחקן נבחרת צרפת עדיל ראמי חוגג עם גביע העולם. רויטרס
רגע השיא של הקריירה. עדיל ראמי מניף את הגביע העולמי/רויטרס

ראמי מודה ש"הבעיה הכי גדולה שלי הייתה האהבה לבצקים. אני מת על אוכל משמין, ונהנה ממנו מאוד. זה חבל מאוד, כי לאורך הקריירה היו מעט מדי תקופות שהייתי בכושר של 100 אחוז. כשהייתי בכושר שיא, אף חלוץ בעולם לא היה יכול עליי. אף אחד לא היה יכול להפחיד אותי".

ראמי אף סיפר על מערכת היחסים הסבוכה עם דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת שדרש ממנו סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ומחויבות - דבר שלא תמיד עלה בקנה אחד עם אורחות חייו. "היה לי קשה עם דידייה בהתחלה. שנאתי אותו, אם להיות כן. הוא היה קשוח מדי וחשב אך ורק על אימונים ועבודה קשה. אהבתי לעבוד קשה, אבל לא במשך 24 שעות. בכל מקרה, היום אני מודה לו. אחרי שזכינו בגביע העולמי, נכנסתי אליו והתנצלתי. הוא אחד המאמנים שהכי השפיעו עליי בקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • עדיל ראמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully