וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראיקוביץ' טעה פעמיים בהפסד ריימס, פ.ס.ז' במקום הראשון

האלופה הביסה בשישי 0:4 את נים וחולקת את הפסגה יחד עם ראן שמעדה, אקס מכבי תל אביב אכזב בהפסד 3:1 ללוריין ובנו של דוניס הורחק. תובאן הלהיב ב-1:3 של מארסיי על בורדו

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם שני משחקים. במשחק הראשון סיימה ראן ב-1:1 בחוץ מול דיז'ון, ובמשחק השני השיגה האלופה פריז סן ז'רמן 0:4 קליל בחוץ על נים וכעת היא חולקת את פסגת הטבלה בצוותא עם ראן. ריימס נותרה מתחת לקו האדום אחרי הפסד ביתי 3:1 ללוריין. בהמשך גברה מארסיי 1:3 על בורדו.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
כבש צמד ופ.ס.ז' עלתה למקום הראשון. קיליאן אמבפה/רויטרס

נים - פריז סן ז'רמן 4:0

האלופה חזרה מפגרת הנבחרות לליגה הצרפתית בצורה חלקה עם ניצחון חוץ קליל. פ.ס.ז', שעלתה למשחק ללא מאורו איקרדי הפצוע שהצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה של תומאס טוכל, קיבלה צמד מקיליאן אמבפה (32 ו-78) ועוד שער בתווך של אלסנדרו פלורנצי, כשפאבלו סראביה שבישל פעמיים, קינח עם הרביעי. המארחת נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-12 לאחר שלואיק לאנדרה ראה אדום ישיר. מואיז קן וראפיניה ערכו הופעת בכורה אצל הפריזאים, שעלו למקום הראשון בטבלה וחולקים אותו עם ראן.

שחקנה של ראן מרטן טרייה. הטוויטר של ראן, אתר רשמי
ראן עדיין ללא הפסד, אך איבדה את הפסגה. מרטן טרייה/אתר רשמי, הטוויטר של ראן

דיז'ון - ראן 1:1

האורחת הגיעה ערב למשחק חוץ מול נועלת הטבלה וקיוותה להשיג שלוש נקודות נוספות כדי לשמור על הפסגה, אך העניינים לא הלכו כפי שקיוותה. ראן אמנם סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 0:1 משער של מרטן טרייה בדקה ה-24, אך ספגה שער שוויון מאמה באלדה שכבש לאחר מבצע נהדר בדקה ה-53. חלוקת נקודות בסיום, וראן אמנם נותרה במאזן נקי מהפסדים, אך ירדה למקום השני בעקבות יחס שערים נחות לעומת האלופה פריז סן ז'רמן, כשניצחון היה משאיר אותה בודדת בפסגה לפחות עד מחר.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. Jean Catuffe, GettyImages
לא משחק שירצה לזכור. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages, Jean Catuffe

ריימס - לוריין 3:1

הפתעת העונה שעברה עם הפסד ביתי שלישי ברציפות ועדיין ללא ניצחון העונה. מורטו קסאמה דווקא העלה את ריימס ליתרון עם בעיטה מפתיע לחיבורים בדקה ה-15, אבל פרדראג ראיקוביץ' הדף רע בדקה ה-61 וספג את השוויון מפייר איב-האמל ואחרי שלוש דקות גרם לפנגל שממנו יואן וויסה השלים מהפך. קסאמה הורחק בדקה ה-70, טרם מופי חגג שער בבכורה שלו במדי לוריין אחרי 10 דקות ובדקת הסיום הורחק גם אנסטסיוס דוניס, בנו של מאמן מכבי תל אביב, אחרי עבירה מכוערת.

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. רויטרס
יופי של משחק. פלוריאן תובאן/רויטרס

מארסיי - בורדו 1:3

ניצחון נאה לקבוצה של אנדרה וילאש בואש, בחסות הצגה של פלוריאן תובאן. הקשר כבש את השער הראשון בדקה החמישית, ואמנם החמיץ פנדל בדקה ה-14, אבל כיפר עליו עם בישול לז'ורדן אמאבי בדקה ה-54. פאבלו כבש עצמי לרשת של בורדו כעבור עשר דקות, ומנגד ג'וש מאג'ה כבש שער ניחומים בדקה ה-83. שתי הקבוצות גם קיבלו בכורות משני שחקני חיזוק מדוברים: בן ארפה לא היה בשיאו אצל בורדו, כשמנגד מיקאל קוויסאנק הלהיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully