וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר נזכר בלילות האינטמיים עם כרמן אלקטרה ונעמי קמפבל

16.10.2020 / 17:25

סשה צ'ורצ'יץ', ששיחק בשנות התשעים בבולטון, אסטון וילה וקריסטל פאלאס, סיפר בריאיון ל"סאן": "כרמן אלקטרה היתה הטובה ביותר במיטה, עם נעמי קמפבל היה נהדר, אבל גם בלגן גדול"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

לצערו הרב, קריירת המשחק של סשה צ'ורצ'יץ' נמשכה תשע שנים בלבד - מ-1991 עד 2000. במהלך תשע השנים הללו הספיק להגיע לנבחרת יוגוסלוביה ולפרמיירליג, שם שיחק במדי בולטון, אסטון וילה וקריסטל פאלאס.

אבל עם כל הכבוד לקריירת המשחק, שנקטעה בשל סדרת פציעות, צ'ורצ'יץ' עלה לכותרות העיתונים בממלכה לא בגלל מה שעשה על כר הדשא, כי אם בשל מה שעשה בחדר המיטות.

"פרשתי מכדורגל כדי להקדיש את עצמי לז*ונים", אמר בעבר, "אני לא הולך לחתום אצל אף קבוצה אחרת, גם אם יציעו לי 15 מיליון דולר. הדרך היחידה בה יפתו אותי לחתום היא אם יציעו לי 15 נשים מכל רחבי העולם".

שחקן קריסטל פאלאס לשעבר סשה צ'ורצ'יץ'. GettyImages
נהנה יותר מחוץ למגרש מאשר על כר הדשא. צ'ורצ'יץ'/GettyImages

צ'ורצ'יץ', שהפך חבר קרוב של סלבריטאים כגון רובי וויליאמס ודניס רודמן, העניק אמש (חמישי) ריאיון ל"סאן" האנגלי ובו סיפר על חייו הסוערים, בין היתר על הרומן הלוהט עם דוגמנית העל נעמי קמפבל. "היא היתה אוהדת של קריסטל פאלאס", אמר. "היא באה למשחק אחד ונפגשנו בתא האח"מים. אחרי שבועיים הזמנתי אותה למסיבה. היא היתה אישה קשוחה, הייתי צריך לחכות חודש. זה היה נהדר במיטה, אבל בלגן גדול. אני שונא שיער של נשים, אני מתעצבן כשאני רואה אותו על הרצפה, והשיער של נעמי היה בכל מקום. זה היה אסון. כמו כל הדוגמניות".

אבל זה לא הכל. צ'ורצ'יץ' זכה לבלות לילות אינטימיים גם עם כוכבות נוספות: "היה לי כיף מאוד עם אווה הרציגובה וקיימתי יחסי מין בבריכה עם כרמן אלקטרה, למשך שעות. היא היתה הטובה ביותר במיטה, והאישה המשוגעת ביותר שאי פעם פגשתי".

עוד בוואלה!

סקס, סמים ו"האח הגדול": סיפורו של סשה צ'ורצ'יץ'

לכתבה המלאה
כרמן אלקטרה. GettyImages
האישה המשוגעת ביותר שצ'ורצ'יץ' פגש. כרמן אלקטרה/GettyImages

בריאיון דאג שחקן העבר להבהיר כי "מעולם לא שילמתי על סקס. הייתי מעדיף להתאבד מאשר לשלם על סקס. מעולם לא הלכתי לזונה".

לאחר הפרישה היה מעורב צ'ורצ'יץ' במספר תכניות ריאליטי במולדתו, בין היתר "האח הגדול", שם זכה ב-50 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully