וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: אלוף העולם בגד באשתו - והושעה מתחרויות עד סוף השנה

14.10.2020 / 14:10

השחיין היפני דאיה סטו, שזכה בארבע מדליות זהב באליפויות העולם ומחזיק במדליית ארד אולימפית, נענש על הרומן שניהל. יחזור לפני האולימפיאדה

אימג'בנק GettyImages

דאיה סטו נחשב לאחד השחיינים הגדולים ביפן, אבל לאחרונה הוא הסתבך בפרשה שהביאה להשעייתו מהענף. לא, אנחנו לא מדברים כאן על לקיחת חומרים אסורים או על תקרית משמעתית עם אחד ממאמני הנבחרת - כי אם ברומן מחוץ לנישואים.

סטו בן ה-26 הושעה על ידי התאחדות השחייה היפנית לאחר שבגד באשתו, ולא יורשה לשוב להתחרות השנה. הוא אמור לחזור לפעילות רק לקראת אולימפיאדת 2021 בטוקיו, שתיערך בקיץ הבא.

"אני מתנצל, בכוונתי להמשיך לשחות ולהחזיר את האמון שלמשפחתי, שנפגעה אנושות בגלל ההתנהגות הלא אחראית שלי", אמר. "אני רוצה להתחיל מחדש, כך שמשפחתי וכל הסובבים אותי יתייחסו אלי פעם נוספת כשחיין מקצועני".

השחיין היפני דאיה סטו. GettyImages
הסתבך בגדול. סטו/GettyImages

סטו זכה בארבע מדליות זהב באליפויות עולם - שתיים מהן הגיעו בשנה שעברו, ושתיים נוספות ב-2013 וב-2015. בבריכות קצרות יש לו ארבע מדליות זהב נוספות ובאולימפיאדת 2016 בריו התכבד במדליית ארד במשחה ל-400 מטר מעורב אישי.

אשתו היא יוקה מאבוצ'י, קופצת למים יפנית וספורטאית אולימפית. סטו נתפס על החם, כשצילומים שלו פורסמו בתקשורת היפנית עם "יפהפייה צעירה", כשהשניים נכנסים למלון זול בטוקיו, ויוצאים אחרי שעה וחצי בלבד. הוא הוריד אותה ליד סופר מרקט, ונסע לאסוף את ילדיו מהגן.

אחרי שהוא התנצל על התקרית, גם אשתו כתבה התנצלות, בסגנון יפני אופייני: "אנחנו רוצים להתנצל בפני האוהדים שלנו, הספונסרים וכל מי שתמך, על כך שסבלו מחוסר נעימות מתנהגותו של סאטו בעבר. מה יקרה בעתיד? אחלוק איתכם כשארוויח שוב את האמון בו. יש לנו ילדים, כך שאני מציעה לכולם לחשוב בזהירות כשאתם מדווחים על המשפחה שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully