וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא עייף, שיכור או סתם מסטול": צפו במייק טייסון נרדם בריאיון

14.10.2020 / 6:47

מתאגרף העבר האגדי התראיין לתכנית בריטית לקראת קרב הראווה אותו אמור לערוך מול רוי ג'ונס ג'וניור בנובמבר, וניקר לעיני המצלמות

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

רק לפני חמישה חודשים העלה מייק טייסון סרטונים לרשת כשהוא מתאמן בקדחתנות לקראת קאמבק אפשרי, אך אתמול (שלישי) מתאגרף העבר האגדי נראה תשוש ועייף במהלך ריאיון לתחנת טלוויזיה בריטית. בשלב מסויים טייסון אף נרדם בעת שהמראיינת סוזנה ריד שאלה אותו שאלה, וכשהרים את מבטו כדי להשיב, נראה נטול אנרגיות לחלוטין. המקרה עורר חששות בקרב מעריציו של איירון מייק, כשחלק תהו האם טייסון התראיין שיכור או תחת השפעת סמים כלשהם, או שמא מדובר בבעיה בריאותית.

הריאיון נערך לקראת קרב החזרה המיועד של המתאגרף בן ה-54, שצפוי להיכנס לזירה עם רוי ג'ונס ג'וניור ב-28 בנובמבר לקרב ראווה. תחילה תאריך הקרב נקבע ל-12 בספטמבר אך בעקבות מצב הקורונה החמור בארצות הברית, נדחה מועד קיום הקרב בחודשיים וחצי. כמוכן, נטען כי דחיית האירוע תאפשר לקבוצה של מייק טייסון לפרסם את האירוע ואולי להגדיל את ההכנסה הפוטנציאלית.

המתאגרף מייק טייסון. GettyImages
תולה את הופעתו בריאיון בשעת הלילה המאוחרת. טייסון/GettyImages

"הוא עייף? שיכור? או יותר מידי סמים?"

תגובתו של טייסון

ההופעה אמש של טייסון כאמור גרמה לא מעט דאגה גם בקרב מארגני קרב הראווה סביב יכולתו הפיזית. הסרטון של איירון מייק נרדם אל מול המראיינים, ותמונות שלו כשפניו מקרינות עייפות הציפו את הרשתות החבריות והפכו ויראליות. כאמור, חלק העלו את האפשרות שאיירון מייק היה בגילופין בעת הריאיון, בעוד אחרים טענו כי שעת הלילה המאוחרת יחסית (הריאיון בוצע ב-23:00 שעון ארצות הברית) עשויה הייתה לגרום לטייסון להראות כפי שנראה.

איירון מייק בעצמו הגיב לדברים שנאמרו עליו ביממה האחרונה: "ניסיתי להישאר ער עד שעה מאוחרת לצורך הריאיון עם החברים פייר מורגן וסוזנה ריד מאנגליה, וכמו אריה, מצאתי את עצמי מתקשה להתעורר אחרי שכבר נרדמתי. אני מתאמן קשה ולרוב אני הולך לישון מוקדם. לא היה לי מסך, כך שלא יכולתי לראות את המראיינים ושכחתי להסתכל למצלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully