וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון קבע שיא ניצחונות היסטורי והתקרב לעוד אליפות

אלוף העולם שבר את השיא עם מיכאל שומאכר עם ניצחונו ה-91 וניצל את הפרישה של ואלטרי בוטאס כדי לפתוח פער של 69 נקודות בפסגת הדירוג. מיק שומאכר העניק לו את הקסדה של אביו, המילטון: "לא יכולתי לדמיין שאתקרב אליו בכלל"

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לואיס המילטון שבר היום (ראשון) את שיא הניצחונות ההיסטורי של מיכאל שומאכר, כשרשם ניצחון מספר 91 בפורמולה 1 והתקרב לאליפות העולם השביעית שלו. הבריטי של מרצדס ניצל פרישה של ואלטרי בוטאס, חברו לקבוצה והמדורג שני בין הנהגים, ופתח פער של 69 נקודות בפסגה כשנותרו רק עוד שישה מרוצים לתום העונה. לאחר הניצחון קיבל המילטון את הקסדה של שומאכר מהבן מיק, בשם המשפחה כולה.

"תודה רבה, זה כבוד גדול, אני אפילו לא יודע מה לומר", הגיב המילטון למחווה של מיק, שאביו סובל מפגיעה מוחית ולא נראה בציבור מאז תאונת הסקי הטרגית ב-2013. "כשאתה גדל ורואה מישהו שאתה מעריץ, אתה מודע רק לאיכויות שלו כנהג ולא ליכולת העקבית להמשיך לעשות את זה שנה אחר שנה, מרוץ אחר מרוץ. לראות את הדומיננטיות של מיכאל שומאכר לאורך זמן כה רב, אני לא חושב שמישהו, כולל אותי, יכול היה לדמיין שאתקרב אליו בכלל. זה כבוד גדול וייקח לי זמן להתרגל לזה".

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
עוד צעד לעבר התואר. לואיס המילטון עם הקסדה של מיכאל שומאכר/רויטרס

אייפל גרנד פרי בנירנברגר, גרמניה, התחיל אחרת. בוטאס זינק מהפול פוזישן וגם הוביל עד להקפה ה-13, אבל אז איבד את המקום הראשון לטובת המילטון ובהקפה ה-17 נאלץ לפרוש לראשונה העונה בגלל בעיה מכנית. מקס ורשטאפן ההולנדי סיים שני ודניאל ריקיארדו האוסטרלי שלישי. קימי רייקונן זינק למרוץ ה-323 בקריירת הפורמולה 1 שלו ושבר את שיאו של רובנס באריקלו הברזילאי (322).

דירוג הנהגים (אחרי 11 מרוצים):

1. לואיס המילטון (מרצדס, בריטניה) 230 נקודות
2. ואלטרי בוטאס (מרצדס, פינלנד) 161
3. מקס ורשטאפן (רד בול, הולנד) 147
4. דניאל ריקיארדו (רנו, אוסטרליה) 78
5. סרחיו פרס (רייסינג פוינט, מקסיקו) 68

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully