וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו השחקן הפוגע החל לבכות: פציעה קשה לסנטיאגו אריאס, ייעדר כחצי שנה?

צפו ברגע הקשה: המגן החדש של לברקוזן מירר בבכי לפני שפונה לבית חולים במהלך הניצחון של קולומביה על ונצואלה, דרווין מאצ'יס שפגע בו ספג כרטיס אדום, אך הוא בוטל בשל התערבות של מערכת ה-VAR

שחקן נבחרת קולומביה סנטיאגו אריאס מול שחקן נבחרת ונצואלה דרווין מאצ׳יס/צילום מסך

למרות ה-0:3 הנהדר על נבחרת ונצואלה הלילה (בין שישי לשבת) במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, נבחרת קולומביה יצאה מהמפגש ברגשות מעורבים, אחרי שמגן הנבחרת סנטיאגו אריאס נפצע בצורה קשה כבר אחרי עשר דקות ופונה לבית חולים.

בדקה ה-10 ניסה אריאס, שהושאל בקיץ מפ.ס.וו איינדהובן לבאייר לברקוזן וערך את משחק הבכורה שלו בבונדסליגה לפני כשבוע, להגיע לכדור על סף הרחבה. הוא גלש לכיוונו ביחד עם דרווין מאצ'יס מוונצואלה, ונפגע במהלך. בסרטון נראית חומרת הפציעה; הקרסול שלו עקום לגמרי והוא נאנק מכאבים בעוד שמאצ'יס שפגע בו מתחיל למרר בבכי.

גם השחקנים, כולל חאמס רודריגס, התקשו להישאר אדישים למראות הקשים. לאחר טיפול של מספר דקות על כר הדשא אריאס פונה לבית חולים, שם הוא צפוי לעבור בדיקות. על פי דיווחים בקולומביה נראה שקרסולו נשבר ועל פי הערכות ראשוניות הוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של חצי שנה.

מאצ'יס, שפגע בו, הורחק בכרטיס אדום לא מוצדק, אך השופט הראשי, בעזרת התערבות של מערכת ה-VAR, ביטל את הרחקתו. בסופו של דבר ניצחה קולומביה, משערים של דובאן זפאטה בדקה ה-16ולואיס מוריאל (25 ו-45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully