וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שכר עצום וקללת החולצה: אדינסון קבאני יצליח במנצ'סטר יונייטד?

בגיל 33 חתם לשנתיים, רק שלושה שחקנים מרוויחים יותר ממנו, וילבש את החולצה מספר 7 שכבר הפכה ל"גיהינום". ומה המאזן שלו מול קבוצות פרמיירליג?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 6:1/ספורט 1

אדינסון קבאני עבר אתמול (שני) למנצ'סטר יונייטד במטרה לחזק את ההתקפה של הקבוצה המקרטעת של סולשיאר, והשדים האדומים נאלצים להסתפק בחלוץ האורוגוואי בן ה-33 אחרי שלא הצליחו לצרף את ג'יידון סאנצ'ו. קבאני, שהגיע בהעברה חופשית, חתם לשנתיים וצפוי להרוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע. הוא מדורג רביעי ברשימת מרוויחי השכר ביונייטד, אחרי דה חאה (375 אלף ליש"ט לשבוע), פול פוגבה (290 אלף) ואנתוני מרסיאל (250 אלף). הוא ירוויח כמו מרקוס ראשפורד (200 אלף) והרבה יותר מהארי מגווייר (189 אלף), ואן דה ביק (100 אלף) וברונו פרננדש (100 אלף).

אדינסון קבאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. אתר מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
ברוך הבא. קבאני/אתר רשמי, אתר מנצ'סטר יונייטד

כעת, כשברור שהוא פשרה, קבאני ילבש את החולצה מספר 7 של מנצ'סטר יונייטד, שהיא ללא ספק מחייבת, לאור עבר מפואר עם החולצה הנ"ל, אותה לבשו בעבר שחקנים כמו ג'ורג' בסט, דייויד בקהאם, אריק קנטונה וכריסטיאנו רונאלדו. הבעיה היא שמאז שכריסטיאנו עזב ב-2009, החולצה מספר 7 האייקונית לא הביאה הצלחות גדולות לקבוצה, ולא למי שלבש אותה. "SEVENTH HELL" כינו ב"סאן" את החולצה, ומזכירים את השמות שכשלו עם המספר 7 על הגב:

אלכסיס סאנצ'ס - 5 שערים ב-45 הופעות, אפס תארים - אחד הפלופים הגדולים של המועדון בעשורים האחרונים, האיש שהיה כוכב גדול בפרמיירליג במדי ארסנל והגיע עם ציפיות גדולות ושכר עצום, ומאז דעך.
ממפיס דפאי - 7 שערים ב-63 משחקים, אפס תארים - החלוץ שנקנה מאיינדהובן ב-25 מיליון ליש"ט היה אכזבה בלתי נגמרת, עבר לליון אחרי שנה, ומאז כבר השתקם ופרח.
מייקל אואן - 17 שערים ב-52 הופעות - אומנם אואן לא היה כישלון טוטאלי, ואוהדי יונייטד זוכרים ממנו שער ניצחון מתוק בדרבי, אבל גם התקופה שלו ביונייטד היא הרבה מעבר לשיא שלו, ובטח שלא מצדיקה את המוניטין של חולצת 7 האגדית.
אנחל די מריה - 4 שערים ב-32 משחקים - הארגנטינאי הגיע מריאל מדריד כהעברה הכי גדולה בתולדות אנגליה, אמור היה לתת ברק באגף של יונייטד, אבל נמכר אחרי שנה, וכמו דפאי ואלכסיס, הצליח לשקם מעט הקריירה רק אחרי שעזב.

ומה המאזן שלו מול קבוצות פרמיירליג בקריירה? נגד צ'לסי הוא שיחק 8 פעמים, וכבש שלושה שערים ובישל פעמיים. מול מנצ'סטר סיטי הוא שיחק ארבע פעמים, וכבש שלושה שערים. מול ארסנל יש לו 100 אחוז הצלחה, וכבש פעמיים בשני משחקים. מול ליברפול הוא לא כבש בארבעה משחקים, אבל בישל פעמיים. מול יונייטד הוא שיחק רק דקה אחת, כשנכנס בדקה ה-95 במשחק שבו האנגלים הדהימו עם 1:3 על פריז סן ז'רמן בפריז בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

סולשיאר יפוטר? "מנצ'סטר יונייטד גיששה אצל מאוריסיו פוצ'טינו"

לכתבה המלאה
שוער מנצ'סטר יונייטד, סרחיו רומרו. GettyImages
אשתו עצבנית. רומרו/GettyImages

עוד ביונייטד: אשתו של השוער סרחיו רומרו תקפה את ההנהלה על כך שלא שחררה את בן זוגה בחון ההעברות, והוא נותר השוער השלישי. אשתו כתבה: "סרחיו רומרו עבד קשה עבור המועדון שלו. התואר האחרון שהם זכו בו, הם הניפו אותו יחד איתו. הוא עזר לקבוצה להעפיל לארבעה גמרים וחצאי גמרים, ואז הותירו אותו על הספסל והפסידו בכולם. הגיע הזמן שיחזירו לו, וייתנו לו ללכת. לכבד אותו, סוף סוף!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully