וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר יפוטר? "מנצ'סטר יונייטד גיששה אצל מאוריסיו פוצ'טינו"

אחרי המפלה מול טוטנהאם בתקשורת האנגלית מדווחים שראשי המועדון ביררו אם המאמן הארגנטינאי, שלא עובד כבר שנה, יהיה מוכן להגיע

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 6:1/ספורט 1

אחרי שסיימו מצוין את העונה שעברה, במנצ'סטר יונייטד קיוו לפתוח ברגל ימין את העונה החדשה ולהוות סוף סוף פקטור במאבק האליפות. אלא שהמציאות טפחה על פניו של אולה גונאר סולשיאר, שראה את הקבוצה שלו מתבזה עם מפלה של 6:1 בבית מול טוטנהאם וז'וזה מוריניו, המאמן שאותו הוא החליף על הקווים.

ההפסד הזה עלול למאמן הנורבגי במשרתו, כאשר בתקשורת הבריטית מדווחים שהנהלת המועדון יצרה קשה עם מאוריסיו פוצ'טינו ועניינה אותו לגבי משרת המאמן. הארגנטינאי לא מאמן מאז שפוטר מאותה טוטנהאם לפני כמעט שנה אחרי שהוליך אותה עד לגמר ליגת האלופות. פוצ'טינו הוזכר כמועמד גם לקבוצות נוספות, כולל ברצלונה אך הוא עדיין פנוי.

ז'וזה מוריניו, מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
מוריניו יקרב את פוצ'טינו למנצ'סטר יונייטד?/רויטרס

על פי הדיווחים, חברי הנהלת יונייטד מצפים לראות תוצאות טובות יותר למרות שאד וודוורד היו"ר לא נלהב לפטר את הנורבגי אך עדיין נוצר הקשר עם פוצ'טינו. המאמן שיחליף את סולשיאר, אם וכאשר יקבל סגל משודרג אחרי שיונייטד ניצלה היטב את היממה האחרונה של חלון ההעברות כדי להחתים את אדינסון קבאני ואת המגן השמאלי המבטיח אלכס טלס שצפוי לנשל את לוק שואו מההרכב.

יחד עם שחקנים כמו פול פוגבה, אנתוני מרסיאל, מרכוס רשפורד, ברונו פרננדש ואחרים יונייטד אמורה להיות פקטור של ממש גם בליגה וגם באירופה, אך כרגע התוצאות מאוד מאכזבות כשעוד לפני המפלה מול טוטנהאם הגיע ניצחון עם המון מזל מול ברייטון וגם הפסד ביתי נוסף לקריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully